ملی‌پوش پرسپولیسی با قوی‌ترین تعهد کاری!

کدخبر: ۲۴۲۷۰۲
اقتصاد نیوز: روز چهارشنبه در حالی اسامی ۲۸ بازیکن برای حضور در دومین اردوی تیم ملی برای بازی دوستانه با بولیوی اعلام شد که اسم احمد نوراللهی در میان دعوت‌شدگان خودنمایی می‌کرد. بازیکنی که فصل گذشته دوران کابوس‌واری را در تراکتورسازی سپری کرد و از اوج فاصله گرفت، اما برگشت و کاری کرد تا دوباره مورد توجه کارلوس کی‌روش قرار بگیرد.
ملی‌پوش پرسپولیسی با قوی‌ترین تعهد کاری!

به گزارش اقتصاد نیوز، احمد نوراللهی یک بازیکن کم‌حرف و بی‌حاشیه است. اهل جار و جنجال هم نیست و به شدت تعهد کاری دارد. شماره ۸ پرسپولیس در روز‌هایی که تیمش با محرومیت و محدودیت بازیکن روبه‌رو است در تمامی پست‌های خط میانی بازی کرده است؛ از هافبک راست بگیرید تا هافبک چپ و زوج کمال کامیابی‌نیا و حتی جانشین شماره ۱۱ در پست هافبک دفاعی با عملکردی عالی برابر السد قطر!

احمد نور (لقب نوراللهی) در روزی که دست برانکو خالی بود و نمی‌توانست از کمال کامیابی‌نیا، محمد انصاری و حسین ماهینی استفاده کند به کمک تیمش آمد و بالاترین میزان تلاش را نشان داد. برای تماشای بازیکنی که از نزول به اوج رسیده کافی است نگاهی به احمد نوراللهی بیندازید. سختکوشی شماره ۸ و تلاش او مثال‌زدنی است. او حتی می‌تواند در تیمش دفاع میانی هم بازی کند و در بازی‌های دوستانه این توانایی را هم بروز داده است! چه بسا اگر احمد نوراللهی بالاجبار راهی سربازی نمی‌شد و در پرسپولیس می‌ماند می‌توانست مسافر جام جهانی شود، اما هنوز دیر نیست. بازیکنی که هنوز از مرز ۲۵ سالگی عبور نکرده و فرصت دارد که در آینده هم جام ملت‌های آسیا را از نزدیک ببیند و هم مسافر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید