غافلگیری به سبک مورینیو !

کدخبر: ۲۴۲۷۹۳
​اقتصاد نیوز:سرمربی منچستریونایتد که این روزها به دلیل نتایج ضعیف تیمش تحت فشار رسانه ها و افکار عمومی است، دیروز و پیش از دیدار برابر نیوکاسل تنها 3 دقیقه با رسانه‌ها صحبت کرد!
غافلگیری به سبک مورینیو !

به گزارش اقتصاد نیوز  و به نقل از یورو اسپورت، ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از بازی منچستریونایتد و نیوکاسل در ساعت غیرمعمول ۸ صبح حاضر شد و تنها سه دقیقه و ۲۲ ثانیه صحبت کرد. از سرمربی منچستریونایتد تنها ۶ سوال پرسیده شد و او در ۲۶۲ کلمه به آن ها پاسخ داد. مورینیو درباره نتایج بد اخیر تیمش و حریف بعدی خود صحبت کرد.

سرمربی پرتغالی درباره دلیل بد نتیجه گرفتن تیمش گفت: به دلایل زیادی در چنین شرایطی قرار گرفتیم.

مورینیو در ادامه نخواست  به برخی از این دلایل اشاره کند و به سوال خبرنگار پاسخ منفی داد.

او درمورد امتیاز های از دست رفته گفت: در شرایطی قرار داریم که می‌توانیم بهتر عمل کنیم و به همین خاطر به کسب امتیاز ها نیاز داریم. در بازی‌های اخیر امتیازهای زیادی را از دست دادیم و تنها از ۶ امتیاز ممکن یک امتیاز کسب کردیم. برای بهتر کردن شرایط خود باید پیروز شویم و سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

سرمربی منچستریونایتد درباره نیوکاسل اظهار کرد: می‌دانیم حریفمان نیز به امتیاز نیاز دارد. آن‌ها سرمربی خیلی، خیلی، خیلی خوبی دارند (رافائل بنیتس). نیوکاسل همیشه برابر تیم های رده بالا خیلی خوب بازی می کند. سرمربی این تیم در آنالیز کردن حریفان و نحوه متوقف کردنشان فوق العاده عمل می کند.

سرمربی پرتغالی در رابطه با بازی‌های خانگی گفت: در این فصل در هفت بازی تنها یک بار در خانه شکست خوردیم با این حال در سه بازی اخیرمان در اولدترافورد نیز پیروز نشدیم. سه تساوی کسب کردیم، احساس شکست نداریم و مانند تیم های پیروز نیز خوشحال نیستیم. به همین خاطر پیروزی در دیدار شنبه اهمیت دارد و برای آن تلاش خواهیم کرد.

مورینیو پنجمین سوال خود را  خیلی کوتاه جواب داد. او درباره ناامید کننده بودن نتایج اخیر یونایتد گفت: بله آن را قبول دارم.

سرمربی یونایتد به آخرین سوال جواب نداد. او درباره به کار بردن تمام توانش در بازگرداندن منچستریونایتد به شرایط سابقش سکوت کرد. 

منچستریونایتد امروز (شنبه) در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف نیوکاسل می رود. این تیم با کسب ۱۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید