نتانیاهو در دیدار با وزیر خارجه آلمان: جامعه بین‌الملل علیه نفوذ ایران در سوریه و لبنان بایستد

کدخبر: ۲۴۲۸۲۶
اقتصادنیوز؛ نخست وزیر اسرائیل در دیدار با وزیر خارجه آلمان خواستار اقدام جامعه بین‌المللی علیه ایران در سوریه و لبنان شد.
نتانیاهو در دیدار با وزیر خارجه آلمان: جامعه بین‌الملل علیه نفوذ ایران در سوریه و لبنان بایستد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛  بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل با هایکو ماس وزیر خارجه آلمان که در فلسطین اشغالی به سر می برد، دیدار کرد.

براساس اعلام دفتر نخست وزیری اسرائیل، نتانیاهو در این دیدار گفت که از جامعه بین المللی می خواهد علیه نفوذ ایران در سوریه و لبنان بایستد.

وی همچنین تاکید کرد که در صورتی که فلسطینیان غزه علیه رژیم صهیونیستی اقدامی کنند، این رژیم پاسخ خواهد داد.

مقام های آلمانی به همراه آنگلا مرکل صدر اعظم این کشور از دیروز برای دیدار با مقام های رژیم صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شده اند.

مرکل روز گذشته در کنفرانس خبری مشترک با نتانیاهو تاکید کرد که برلین درباره توافق هسته ای ایران با تل آویو اختلاف نظر دارد.

صدر اعظم آلمان همچنین ضمن رد درخواست رووین ریولین رئیس رژیم صهیونیستی مبنی بر حمایت از تحریم های آمریکا علیه ایران و سیاست ضد برجامی واشنگتن، تصریح کرد که موضع برلین حفظ برجام است.

وزیر خارجه آلمان پیشنهاد دهنده نظام پرداخت مستقل اتحادیه اروپا است که در حال حاضر در دست بررسی است و قرار است برای تسهیل تبادلات مالی این اتحادیه با ایران و حفظ برجام مورد استفاده قرار گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید