مرگ جوان 26 ساله در حریم راه آهن

کدخبر: ۲۴۲۸۴۰
اقتصادنیوز : مدیرکل راه آهن شمال شرق (1) کشور گفت: جوان 26 ساله ای که از محل غیرمجاز به خط آهن حوالی روستای بیابانک شهرستان سرخه وارد شده بود، جان خود را از دست داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ،فرشاد زادخور  افزود: سانحه مرگ این جوان در برخورد با قطار، حدود ساعت 18 امروز بین ایستگاه های لاهورد و بیایانک رخ داد. 

وی با اشاره به رخداد این حادثه حوالی روستای بیابانک از توابع شهرستان سرخه در استان سمنان، بیان کرد: این جوان سمنانی با قطار محلی تهران- سمنان برخورد کرد و در صحنه جان باخت. 

زادخور خاطرنشان کرد: تشریفات درباره این حادثه حدود یکساعت طول کشید و سپس قطار محلی به مسیر خود ادامه داد و روند حرکت دیگر قطارها نیز در مسیر ادامه یافت و اکنون تردد قطارها به صورت عادی جریان دارد. 

وی اضافه کرد: با وجود تردد روزانه 86 رام قطار از ناحیه شمال شرق (1)، این ناحیه ایمن ترین مسیر ریلی کشور است. 

مدیرکل راه آهن ناحیه شمال شرق (1) افزود: در سال 96 و نیمسال 97 هیچ سانحه فوتی ریلی در ناحیه شمال شرق (1) رخ نداده است و در 2 سال گذشته این اولین فوتی سوانح ریلی این ناحیه است. 

بخش زیادی از خط اصلی مسیر 926 کیلومتری تهران - مشهد زیر پوشش اداره کل راه آهن شمال شرق (1) قرار دارد و این اداره کل دارای یکهزار و 357 نیروی انسانی است که یکهزار و 201 نفر آنان عملیاتی و بقیه اداری هستند. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید