قیمت گوشی هواوی میت 20 و میت 20 پرو لو رفت!

کدخبر: ۲۴۲۸۶۴
اقتصاد نیوز:هواوی چند روز دیگر از پرچمداران جدید خود رونمایی می کند. به تازگی قیمت هواوی میت 20 و میت 20 پرو به اینترنت راه یافته است.
قیمت گوشی هواوی میت 20 و میت 20 پرو لو رفت!

به گزارش اقتصاد نیوز وبه نقل از کلیک، گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با گوشی هواوی میت ۲۰ و برادر بزرگتر آن، هواوی میت 20 پرو در فضای مجازی منتشر شده است. در گذشته نه چندان دور این محصولات در TENAA حضور پیدا کردند.

به تازگی قیمت هواوی میت 20 و میت 20 پرو در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. قیمت این محصولات به فرانک سوئیس است. قیمت های اعلام شده مربوط به نمایندگی های فروش این برند است. با توجه به این موضوع انتظار می رود این محصولات با قیمت بالاتری به بازار عرضه شوند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، هواوی میت 20 در نسخه پایه خود قیمتی برابر با 799 فرانک دارد که معادل با 805 دلار است. این نسخه با قیمت 850 تا 900 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. این دستگاه از 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. انتظار می رود این نمونه دارای 4 گیگابایت رم باشد.

هواوی میت 20 پرو در نسخه پایه قیمتی برابر با 1010 دلار که انتظار می رود با قیمت 1100 دلار به بازار عرضه شود. این نمونه از پرچمدار هواوی دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است و به احتمال زیاد به 6 گیگابایت رم مجهز می شود.

بر اساس اطلاعاتی که تا به امروز در فضای مجازی منتشر شده، گوشی های هواوی میت 20 و میت 20 پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شوند که دارای طراحی مربعی شکل است (تصاویر جدید هواوی میت 20 پرو به اینترنت راه پیدا کرد).

هواوی برای تامین قدرت این محصولات، پردازنده Kirin 980 را در نظر گرفته است. این پردازنده توسط لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه یافته و قدرت بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

گوشی های هواوی میت 20 و میت 20 پرو به صورت رسمی در تاریخ 16 اکتبر در شهر لندن معرفی می شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید