سیل به ۲۰ دستگاه پل در تنکابن آسیب زد

کدخبر: ۲۴۳۰۹۶
اقتصادنیوز : فرماندار ویژه تنکابن گفت: سیل و بارندگی شدید به ۲۰ دستگاه پل ارتباطی شهرستان به میزان ۳۰ تا ۱۰۰ درصد آسیب زد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ،سید امیرحسینی جو با اشاره به خسارت های ناشی از سیلاب در شهرستان گفت: این حادثه به ۲۰ دستگاه پل بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب زده است و ۸۰ مورد آبشستگی و آبگرفتگی در محورهای اصلی و فرعی داشتیم.

وی افزود: همچنین شش مورد رانش در بخش های سه گانه داشتیم و راه ارتباطی ۷۰ درصد روستاهای دهستان سلیمان آباد، سه هزار و تعدادی از روستاهای دهستانهای بخش نشتا قطع و ع گاز روستاهای پلطان و مهاجرآباد  به دلیل مشکل انتقال گاز به سه روستا قطع شده است.

وی با عنوان اینکه مسیر محورهای مواصلاتی سه هزار، روستاهای بخش مرکزی و نشتا در محاصره  آب قرار دارند ادامه داد: با وجود فرونشست محور اصلی تردد با رعایت اصول ترافیکی انجام می گیرد ولی محور فرعی سلیمان آباد مسدود است.

حسینی جو یادآور شد: حدود ۹۰ درصد از حوزه شهرستان برق دار است ولی دهستان سه هزار و تعدادی از روستاهای بخش مرکزی و نشتا با مشکلات فنی مواجه بوده که عوامل اجرایی در حال رسیدگی برای برق دار کردن مسیر هستند.

فرماندار ویژه تنکابن یادآور شد: آب شهری در شهرستان برقرار است، فقط ۵۰۰مشترک شهری شیرود در حوزه های روستایی و حدود ۶۰ درصد روستاها با اختلال در سیستم تامین و توزیع آب مواجه و خط ارتباط تلفنی ثابت در ۸۰ درصد حوزه شهرستان برقرار وخط ارتباط تلفنی همراه در دهستان سه هزار و دو هزار دچار اختلال شده است.

وی به اهالی روستاهای دهستان سلیمان آباد ( بخش مرکزی) ، سه هزار( بخش خرم آباد) ، کترا(بخش نشتا) و سایر مناطق شهری و روستایی هشدار داد با توجه به بالا آمدن سطح آب رودخانه ها،  احتمال فرو نشست محورهای مواصلاتی و ریزش پل ها، از توقف بر روی پل ها و مسیرهای پرخطر جدا خودداری و در این خصوص با مامورین امدادی همکاری لازم را داشته باشند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید