محبوب ترین سیستم عامل اپل معرفی شد

کدخبر: ۲۴۳۱۲۲
اقتصاد نیوز:سیستم عامل iOS 12 اپل چند هفته پیش در اختیار کاربران محصولات این شرکت قرار گرفت. هم اکنون سهم این سیستم عامل برابر با 47.54 درصد است.
محبوب ترین سیستم عامل اپل معرفی شد

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک، اپل با معرفی سیستم عامل iOS 12 روی بهبود کارایی محصولات تولیدی خود تمرکز کرده است. این نسخه از سیستم عامل موبایل اپل از چند هفته پیش در اختیار صاحبان دستگاه های این برند قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعات جدیدی که به اینترنت راه پیدا کرده، سیستم عامل iOS 12 اپل روی 47.54 درصددستگاه های اپل نصب شده است. در حال حاضر، 45.60 درصد کاربران اپل از سیستم عامل iOS 11 استفاده می کنند.

این نسخه از سیستم عامل اپل برای بسیاری از محصولات این برند عرضه شده است. آیفون 5S قدیمی ترین گوشی هوشمند اپل محسوب می شود که از این سیستم عامل پشتیبانی می کند. کاربران این گوشی اپل از کارایی سیستم عامل 12 iOS روی دستگاه خود رضایت بالایی دارند.

صاحبان گوشی های آیفون XS، آیفون XS مکس، آیفون XR، آیفون 8، آیفون 8 پلاس، آیفون 7، آیفون 7 پلاس، آیفون 6S، آیفون 6S پلاس، آیفون 6، آیفون 6 پلاس، آیفون SE و آیفون 5S قادر به نصب سیستم عامل iOS 12 هستند.

در صورتی که صاحب یکی از تبلت های نسل اول و دوم آیپد پرو 12.9 اینچی، آیپد پرو 10.5 اینچی، آیپد پرو 9.7 اینچی، نسل پنجم و ششم آیپد، آیپد ایر، آیپد ایر 2، آیپد مینی 4، آیپد مینی 3 و آیپد مینی 2 باشید، می توانید از سیستم عامل iOS 12 اپل استفاده کنید.

اپل در تاریخ 18 سپتامبر سیستم عامل iOS 12 را برای کاربران دستگاه های خود عرضه کرد. عملکرد این نسخه از سیستم عامل موبایل اپل تا به امروز بی نظیر بوده است. در حالی که مدت زیادی از ورود سیستم عامل اندروید 9 به بازار می گذرد، این نسخه از سیستم عامل موبایلی گوگل در آمارهای مربوط به نسخه های مختلف این سیستم عامل حضور ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید