لعیا جنیدی خبر داد: تبرئه دولت در بیش از ۱۰۰ پرونده شکایت انتخاباتی

کدخبر: ۲۴۳۴۱۱
اقتصادنیوز: معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه حدود ۶۰۰ پرونده هم‌اکنون در معاونت حقوقی ریاست جمهوری وجود دارد، تاکید کرد: تعدادی از این شکایت‌ها مربوط به زمان انتخابات است که در عمده آنها که حدود ۱۰۰ و خرده‌ای پرونده می‌شود، برائت گرفته‌ایم ولی آن پرونده‌هایی که ما شکایت کرده‌ایم، متوقف است و رسیدگی نشده‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، لعیا جنیدی در پاسخ به سوالی درباره میزان شکایت‌های موجود در معاونت حقوقی ریاست جمهوری گفت: دستگاه‌های دولتی بسیار گسترده هستند و ۱۸ وزارتخانه در دولت وجود دارد. از طرفی، سازمان‌ها و دستگاه‌هایی نیز دولتی‌اند. تمامی این وزارتخانه‌ها و دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی، دارای معاونت و اداره کل حقوقی هستند. 

وی ادامه داد: حسب مورد، این دستگاه‌ها گزارش‌ها و آمارهای خود را به‌روز کرده و به معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری ارسال می‌کنند. 

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه حدود ۶۰۰ پرونده هم‌اکنون در معاونت حقوقی ریاست جمهوری وجود دارد، اظهار داشت: تعدادی از این شکایت‌ها مربوط به زمان انتخابات است که در عمده آنها که حدود ۱۰۰ و خرده‌ای پرونده می‌شود، برائت گرفته‌ایم ولی آن پرونده‌هایی که ما شکایت کرده‌ایم، متوقف است و رسیدگی نشده‌اند. 

جنیدی افزود: در مجموع به غیر از شکایت‌ها درباره املاک، تصمیمات و...، ۶۰۰، ۷۰۰ پرونده شکایتی در معاونت حقوقی وجود دارد که فقط از دولت نیستند و بخش عمده‌ای از شکایت‌ها نیز از سوی دولت انجام شده است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک