جلسه اعضای شورای هماهنگی اصلاحات با سید محمد خاتمی

کدخبر: ۲۴۳۴۳۱
اقتصادنیوز: عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: اعضای شورای هماهنگی به دنبال گفت‌وگو با عارف و هیأت رئیسه شورای عالی برای ترکیب این شورا هستند.

به گزارش اقتصادنیوز، علی صوفی وزیر تعاون دولت اصلاحات در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جلسه چند روز پیش جبهه هماهنگی با رئیس دولت اصلاحات با محوریت ترکیب شورای عالی سیاستگذاری اظهار کرد: اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با رئیس دولت اصلاحات دیدار داشتند و در این دیدار نقطه نظرات خود را درباره شورای عالی سیاستگذاری را با او مطرح کردند.

دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات تصریح کرد: مقرر شد اعضای شورای هماهنگی جلسه ای با موضوع ترکیب شورای عالی با عارف و هیأت رئیسه شورای عالی داشته باشند تا اشکالات را رفع کنند.

صوفی در واکنش اخبار منتشر شده مبنی بر پیشنهاد عارف برای کاهش اعضای حقیقی شورای عالی اصلاح طلبان، تصریح کرد: خیر چنین موضوعی مطرح نیست، در گذشته قرار بوده 50 درصد اعضا حقیقی، اعضای حقوقی باشند یعنی تعداد اعضای حقیقی 50 درصد اعضای حقوقی باشد، این مسئله در شورای عالی سیاست‌گذاری دوم به صورت ویژه وجود داشت.

وی افزود: تقریبا این موضوع به یک ضابطه قبلی تبدیل شده و الان به دنبال گفت‌وگو روی این ضابطه هستند، در حال حاضر فقط اعضای شورای هماهنگی با هیأت رئیسه شورای عالی به دنبال گفت‌وگو با این محوریت هستند اما هیچ ملاک جدیدی تاکنون مطرح نشده است.

شایان ذکر است؛ اخیرا نشریه صدا در خبری از پیشنهاد عارف برای کاهش اعضای حقیقی شورای عالی اصلاح طلبان خبر داده بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید