تعرض جنسی دیگری از رونالدو مطرح شد !

کدخبر: ۲۴۳۵۰۴
اقتصاد نیوز:ستاره پرتغالی یوونتوس بار دیگر از سوی یک زن متهم به تعرض جنسی شده است.
تعرض جنسی دیگری از رونالدو مطرح شد !

به‌ گزارش اقنصاد نیوز و به نقل از ‌ایسنا، کریستیانو رونالدو روزهای سختی را در یوونتوس پشت سر می‌گذارد.

این بازیکن پرتغالی چند روز پیش توسط یک زن آمریکایی متهم به تعرض و تجاوز جنسی شد.

لزلی استووال، وکیل کاترین زن آمریکایی در گفت‌وگویی که با دیلی میل داشت از تجاوز جنسی دیگر رونالدو سخن به میان آورد.

او گفت‌: یک زن دیگر با من تماس گرفت و از تعرض جنسی رونالدو خبر داد.

البته او نام این زن را هنوز فاش نکرده است.

رونالدو پیش از این به چنین موضوعی واکنش شدید نشان داد و آن را رد کرد. ستاره پرتغالی یوونتوس تاکید کرد که بعضی به دنبال مشهور کردن خود هستند و این قضیه را پیگیری خواهد کرد.

هم‌چنین نشریه آس در این باره نوشته است: هر روز جزئیات بیشتری از رسوایی اخیر کریستیانو رونالدو در رابطه با احتمال تعرض جنسی به کاترین مایورگا در سال 2009 منتشر می‌شود. مجله آلمانی "در اشپیگل " سند جدیدی را منتشر کرد که در آن توافق طرفین در 12 ژانویه 2010 دیده می‌شود. در این توافق آمده است که مایورگا نسبت به اتفاقات رخ داده در لاس وگاس سکوت کند. مهاجم پرتغالی با پرداخت 375 هزار دلار خواستار این قضیه شده است.

در وجود داشتن این مدرک شکی وجود ندارد و حتی امضای رونالدو، مایورگا و وکلای حاضر دیده می‌شود. در این سند بازیکن پرتغالی متعهد شده نتایج آزمایش‌های خود را در رابطه با بیماری‌های مقاربتی به مایورگا نشان دهد تا او مطمئن شود به بیماری خاصی مبتلا نخواهد شد.

"در اشپیگل" در ادامه‌ گزارش پلیس لاس وگاس را ساعاتی پس از این تعرض احتمالی منتشر کرده است. مایورگا در حالی که اشک می ریخت از افشای نام مردی که به او تعرض کرده است، خودداری کرد و تنها اعلام کرد که او یک فرد مشهور و ورزشکار است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید