تحلیلگر اسرائیلی:

اسرائیل قادر به گرفتن توان موشکی حزب‌الله نیست

کدخبر: ۲۴۳۷۳۹
اقتصادنیوز؛ یک تحلیلگر اسرائیلی اذعان کرد که این رژیم قادر به گرفتن توان موشکی حزب‌الله نیست و این سازمان می‌تواند اسرائیل را به قرون وسطی برگرداند.
اسرائیل قادر به گرفتن توان موشکی حزب‌الله نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ "اوری بار یوسف"، تحلیلگر صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه ۱۰ رژیم صهیونیستی اظهار کرد که به دلیل تاکتیکی که حزب‌الله پس از جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ در پیش گرفته اسرائیل دیگر قادر به گرفتن توان موشکی این سازمان نیست و حزب الله می‌تواند اسرائیل را به زمان قرون وسطی برگرداند.

این تحلیلگر گفت: حزب‌الله به توزیع و پنهان کردن موشک‌های خود تکیه کرده، طوری که پیدا کردن آن‌ها دشوار است و در صورت شروع جنگ حزب‌الله بلافاصله این موشک‌ها را شلیک خواهد کرد و نیروی هوایی اسرائیل نخواهند توانست آن‌ها را به موقع منهدم کند و شکست خواهد خورد.

وی افزود: موشک‌های حزب‌الله از دقت بسیار بالا با دایره خطای ۱۰ متر برخوردارند و هرگونه تلاش برای مقابله با این موشک‌ها هزینه‌های بالایی برای اسرائیل به همراه خواهند داشت.

اوری در ادامه ضمن اشاره به آمادگی حزب‌الله برای جنگ آینده تاکید کرد: حزب‌الله به کارگیری تجهیزات متعارف توانست به موفقیتی دست یابد که کشورهای بزرگ هسته‌ای در زمان جنگ سرد به آن دست یافته بودند.

این تحلیلگر اسرائیلی در پایان خاطرنشان کرد: زرادخانه موشکی حزب‌الله می‌تواند آسیب جدی به ما وارد کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید