سعیدی در نطق میان دستور: اعتراضات کامیون‌داران صنفی است، نه سیاسی

کدخبر: ۲۴۳۹۱۵
اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، با تاکید بر اینکه اعتراضات کامیون‌داران صنفی است و سیاسی نیست، گفت: دولت باید مسئولی مستقیمی برای حل مشکل کامیون‌داران در نظر بگیرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، زهرا سعیدی مبارکه در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور، با اشاره به مشکلات کامیون‌داران اظهار داشت: رانندگان یکی از صبورترین اقشار جامعه هستند، اما مدت مدیدی است که کامیون‌داران مشکلات زیادی دارند.

وی ادامه داد: هر زمان دستور داده شد، کامیون‌داران به خط شدند و امروز هم باید ما فکری به حل مشکلات آنان کنیم.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی با تاکید بر اینکه ما باید درد کامیون‌داران را بشنویم، تصریح کرد: بنده در ۵۰ جلسه برای حل مشکلات کامیون‌داران حضور یافتم اما متاسفانه سر راه این افراد بسته می شود و کسی به فکر حل مشکل آنان نیست.

سعیدی افزود: ما هنوز نمی دانیم مسئول مستقیم رسیدگی به امور کامیون‌داران در دولت کیست؟ چرا که وزارتخانه های مختلف چون راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و وزارت کشور مسئولیت ها را به هم سوق می دهند و از زیر بار حل این مشکل سر باز می‌زنند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس با تاکید بر اینکه پوپولستی حرف نمی زنم اما باید به داد این قشر جامعه برسیم، گفت: کامیون‌داران نمی توانند هزینه سفره زندگیشان را تامین کنند، لذا باید فکری به حالشان کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اعتراضات کامیون‌داران سیاسی نیست، تصریح کرد: این افراد به هیچ وجه اعتراض سیاسی نمی کنند و به امثال ترامپ ها رو نمی‌دهند و تنها درخواست و اعتراض آنها حل مسائل صنفی است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: از دولت می خواهیم یک مسئول مستقیم برای حل مشکل کامیون‌داران بگذارد تا هر چه سریعتر به مطالبات آنها رسیدگی شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید