کاربرد های ربات اینستاگرام

کدخبر: ۲۴۴۱۷۷
اقتصاد نیوز:این روزها محبوبیت روزافزون اینستاگرام بر هیچ کاربر اینترنتی پوشیده نیست و استفاده از این شبکه اجتماعی روز به روز در حال افزایش است.
کاربرد های ربات اینستاگرام

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از گجت نیوز، کشور ما هم از این قاعده مستثنا نبوده و 22 میلیون کاربر در اینستاگرام را به خود اختصاص داده، دلیل محبوبیت اینستاگرام را می‌توان در بالا بودن پتانسیل آن برای بیشتر دیده شدن خواسته‌های شما به صورت عکس یا فیلم دانست چه آن کاربر اینستاگرام که عکس‌های شخصی خود را در اکانت خود منتشر می‌کند و چه آن کاربری که در حال گسترش شغل و فروش محصولات خود از طریق این برنامه می‌باشد. از این رو از دست دادن چنین فرصت و بستری می‌تواند یک اشتباه بزرگ باشد.

از بدو تولد اینستاگرام یکی از چالش‌های کاربران اینستاگرام در این برنامه افزایش فالوور اکانتشان بود که چگونه بتوانند در زمان کمتر فالوورها یا همان تعقیب‌کنندگان خودشان را بیشتر از اکانت‌های دوستان و آشنایان خود و دیگر اکانت‌های موجود در اینستاگرام بکنند. در این حوزه نیز نرم افزارها و ایده‌های زیادی به وجود آمد که می‌توانستید با استفاده از این امکانات فالوورهای خود را افزایش دهید اما بعدها ایرادهای زیادی در این نوع برنامه‌ها دیده شد. مهم‌ترین این مشکلات واقعی نبودن فالوورهایی بود که از طریق این برنامه‌ها جذب اکانت شما می‌شدند یا به قولی فعالیتی نداشتند و فیک بودند. شما نیز زمانی این موضوع را احساس می‌کردید که فالوورهایتان از طریق این برنامه‌ها افزایش پیدا می‌کرد، اما در لایک شدن پست‌هایتان هیچ تغییری حاصل نمی‌شد که هیچ روز به روز نیز تعداد لایک‌های پست‌هایتان کاهش پیدا می‌کرد.

ربات اینستاگرام چیست؟

بعد از توضیح مختصری در مورد اینستاگرام و برنامه‌های افزایش فالوور حال وقت به توضیح در مورد ربات اینستاگرام می‌رسد. ربات اینستاگرام فعالیت اکانت اینستاگرام شما را بالا می‌برد که در پی آن باعث افزایش بازدید اکانت و پست‌های شما می‌شود. در نظر بگیرید یک کارمند گرفته‌اید که 24 ساعته فعالیت‌هایی را که شما برایش تعیین می‌کنید را انجام می‌دهد که این امر باعث بالا رفتن فعالیت اکانت شما شده و نه تنها فالوورهای صد در صد واقعی هدفمند جذب اکانت شما خواهند شد بلکه در پی استفاده از ربات اینستاگرام لایک، ویو و از همه مهم‌تر بازدید پست‌هایتان چندین برابر خواهد شد. تفاوت اصلی ربات اینستاگرام با برنامه‌های افزایش فالوور اینستاگرام در این است که این برنامه‌ها فالوورها را به صورت مستقیم وارد اکانت شما می‌کنند اما ربات اینستاگرام به صورت غیر مستقیم باعث افزایش فالوور اکانت شما می‌شود. به این صورت که اکانت‌های هدف شما را ترغیب می‌کند که با میل خودشان اکانت شما را فالوو کنند که در پی آن فالوورها و لایک اکانت شما افزایش پیدا خواهد کرد.

حال شاید این سوال برایتان پیش آمده که ربات اینستاگرام چه فعالیت‌هایی انجام می‌دهد که باعث افزایش فالوور واقعی اکانت شما می‌شود. یک ربات اینستاگرام تمامی فعالیت‌های اساسی اینستاگرام از جمله لایک، کامنت، فالو، آنفالو و ارسال دایرکت را به صورت زمان‌بندی شده و هدفمند انجام می‌دهد. منظور از هدفمند بودن فالوورهای جذب شده این می‌باشد که شما می‌خواهید فالوورهایی که از طریق ربات اینستاگرام جذب اکانت شما می‌شوند مختص یک شهر خاصی باشند مثلا از شهر تهران باشند و یا می‌خواهید مرتبط با یک شغل خاص و حرفه خاصی افراد را جذب کنید حتی می‌توانید تفکیک جنسیتی اعمال کنید و هدفمندسازی‌های دیگر که با استفاده از ربات اینستاگرام می‌توانید از این امکانات بهره‌مند شوید.

ربات اینستاگرام اینبو نیز یکی از ربات های اینستاگرامی می‌باشد که در حوزه بالا بردن فالوور واقعی و جذب بازدید هدفمند در حال فعالیت می‌باشد. تیم برنامه نویسی اینبو بیش از سه سال تجربه کاری در این حوزه را داراست و با ارائه آپدیت‌های ماهانه فعال‌ترین ربات اینستاگرام را به خود اختصاص داده، اینبو به جز امکان ایجاد فعالیت‌هایی چون لایک، فالو، آنفالو، ارسال دایرکت و ارسال کامنت از ویژگی‌هایی چون ارسال پست زمانبندی شده، تشخیص فالوورهای فیک و از بین بردن آنها (در صورت فعال کردن خود کاربر)، هدفمندسازی کاربران جذب شده و فیلترهای مختلف برای جذب هر چه بیشتر فالوور واقعی و بالا ببردن بهره‌وری ربات نام برد. از دیگر امکانات ربات اینستاگرام اینبو می‌توان به:

ربات اینستاگرام

بدون نیاز به اینترنت

ربات خود را تنظیم کنید و بعد از ساختن و استارت زدن ربات بر روی صفحه‌تان با خیال راحت مرورگر را بسته و به کارهای روزمره خودتان برسید، ربات اینستاگرام شما 24 ساعته پیچ شما را مدیریت خواهد کرد و نیز می‌توانید به راحتی با مراجعه دوباره به پنل ربات اینستاگرام اقدام به ویرایش تنظیمات رباتتان بپردازید و با بهینه‌سازی هر چه بیشتر ربات بازده ربات اینستاگرام خود را افزایش دهید.

کاملا هوشمندانه و اتوماتیک

برای افزایش فالوور واقعی و بالا بردن بازدید صفحه و پست‌هایتان کارهای پیچ‌های خود را اتوماتیک کنید. ربات اینستاگرام را تنظیم کنید، دکمه استارت را بزنید حال ربات برای شما فالوو و آنفالوو، لایک، کامنت و دایرکت ارسال می‌کند. با این کار هر روز کاربران و فالوورهای زیادی به صفحه شما جذب خواهند شد، به طوری که بازدید روزانه 5 هزار نفر برای شما به ارمغان می‌آورد.

با کمترین هزینه

هزینه خرید ربات اینستاگرام نسبت به خرید فالوور فیک و تبلیغات بسیار ناچیز است، به طوری که در اشتراک یکساله اینبو ماهانه فقط 10 هزار تومان هزینه شما خواهد بود و این مقدار در مقابل بازده فوق‌العاده ربات بسیار ناچیز است.

محیطی کاملا ساده

محیطی کاملا ساده با آموزش کامل نحوه استفاده از ربات اینستاگرام به راحتی و بدون هیچ مشکلی قادر خواهید بود تا تنظیمات ربات را تغییر دهید.

جذب هدفمند و واقعی فالوور

ویژگی اصلی ربات اینستاگرام فعالیت کردن بر اساس (موقعیت مکانی، هشتگ و لایک کننده‌های هشتگ بر اساس لایک‌کننده‌های پیج هدف، بر اساس فالوورهای پیج هدف، بر اساس فالوینگ‌های پیج هدف) که می‌توان بر اساس هدفمندی‌های پیج به راحتی برنامه‌ریزی کرد ربات اینستاگرام را با تنظیم صحیح و بهینه بر اساس مخاطبان هدف پیج شما تضمین ما برای شما دریافت 35 هزار فالوور واقعی به همراه 5 هزار لایک برای هر پست، در کمتر از شش ماه است.

ربات اینستاگرام

ساخت ربات اینستاگرام

آموزش ساخت ربات اینستاگرام، برای داشتن یک ربات اینستاگرام که فعالیت‌های مد نظر شما را به صورت منظم و تنظیم شده توسط شما انجام دهد کافی است اسکریپت یک ربات را در سرور خاصی پیاده‌سازی کنید. اگر شما هم علاقه‌مند شده باشید که به صورت دائمی و مستقل صاحب چنین رباتی باشید تا هم از آن به صورت مستقل استفاده و یا از آن برای خود درآمدزایی کنید کافی است ساخت ربات اینستاگرام را کلیک کنید تا نحوه به دست‌گیری آن را پیگیر باشید.

خرید پیج اینستاگرام

اگر قصد خرید پیج اینستاگرام را دارید که فالوورهای آن کاملا ایرانی و هزینه تمام شده آن برایتان به صرفه تمام شود می‌توانید خرید پیج اینستاگرام را کیلک کنید تا لیست قیمت پیج های اینستاگرام را ارزیابی کنید و یکی از پیج‌های کاملا صد در صد واقعی و فروشگاهی را انتخاب کنید.

جمع بندی

ربات اینستاگرام اینبو اتوماسیون ابزاری بسیار مناسب برای تمامی کسب و کارهای موجود در اینستاگرام می‌باشد. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی در ایران می‌باشد و بستری فوق‌العاده برای بیزینس‌های کوچک و بزرگ برای فروش هر چه بیشتر محصولات خود اینبو با ارائه مجموعه ابزارهای تاثیرگذار در افزایش فالوور واقعی و فروش هرچه بیشتر فعالیت می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید