نماینده ولی‌فقیه در سپاه: ۵۰ آیه شریفه در قرآن برای نقد تفکر غرب‌گرایانه وجود دارد

کدخبر: ۲۴۴۵۰۷
اقتصادنیوز؛ عبدالله حاجی صادقی با بیان اینکه 50 آیه شریفه در قرآن کریم برای نقد این تفکر (غرب‌گرایانه) وجود دارد عنوان کرد: برجام از وعده‌هایی است که این تفکر را نقض می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه: ۵۰ آیه شریفه در قرآن برای نقد تفکر غرب‌گرایانه وجود دارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم؛ عبدالله حاجی‌صادقی پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار داشت: امروز آمریکا به شدت از جمهوری اسلامی ایران عصبانی است و این موضوع در اعترافات اخیر ترامپ درباره قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه به خوبی نمایان است.

وی با اشاره به علت عصبانیت رئیس‌جمهور و سران ایلات متحده آمریکا از جمهوری اسلامی ایران افزود: این عقلانیت به دلیل صدور تفکر و اندیشه‌های انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر در چهار دهه گذشته است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروز باید ارزش‌های انقلابی ملت ایران ادامه یابد اضافه کرد: بالندگی و عظمت انقلاب اسلامی در پیدایش و به وجود آمدن آن نیست؛ بلکه در تداوم آن است.

حاجی صادقی با تأکید بر اینکه آینده و ماندگاری انقلاب اسلامی به تداوم انقلابی‌گری ملت آن است تصریح کرد: به حول قوه الهی امروز انقلاب اسلامی ایران با وجود همه فراز و فرودهایی که داشته، پویا و در حرکت و در اوج اقتدار است.

‌نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه متأسفانه عده‌ای در کشور می‌گویند که باید زبان انقلاب را به‌روز کرده و با همه به زبان آشتی حرف بزنیم افزود: این افراد کسانی هستند که از انقلابی‌گری خسته شده‌اند و آن را مفید نمی‌دانند.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه 50 آیه شریفه در قرآن کریم برای نقد این تفکر(غرب‌گرایانه) وجود دارد عنوان کرد: برجام از وعده‌هایی است که این تفکر را نقض می‌کند.

‌‌نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نگرانی مسئولان از آینده انقلاب اسلامی، نگرانی مثبت است افزود: امروز باید مراقب باشیم که در مسیر انقلاب بمانیم‌.

حاجی‌صادقی با انتقاد از برخی افراد که می‌خواهند انقلاب اسلامی را در لبه پرتگاه نشان داده و تنها راه‌حل ‌مشکلات کشور را تسلیم در برابر دشمن می‌دانند، تصریح کرد: ادبیاتی که می‌گوید انقلاب اسلامی در لبه پرتگاه قرار دارد؛ ادبیاتی است که آینده انقلاب اسلامی را مانند چهار دهه اخیر به خاطر می‌اندازد و امروز باید مراقب این تفکر باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید