هاشمی: اگر گزینه‌ای هم برای شهرداری مطرح باشد به شما نمی‌گویند

کدخبر: ۲۴۴۶۸۷
اقتصادنیوز؛ محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران درباره سرنوشت شهردار تهران گفت: اگر گزینه ای هم برای شهرداری مطرح باشد به شما (اهالی رسانه) نمی‌گویند. می خواهیم بدانیم استفساریه به نتیجه می رسد و از چه مسیری وارد شویم.
هاشمی: اگر گزینه‌ای هم برای شهرداری مطرح باشد به شما نمی‌گویند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ نود و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش به دلیل برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای شورا با محمد علی افشانی شهردار تهران با تاخیر آغاز شد.

هاشمی در خصوص جلسه هم اندیشی گفت: به افشانی شهردار تهران گفتیم  چه اصراری است که دست به تغییرات اینچنینی بزند؛ اما افشانی گفت که تا آخرین لحظه قوی مدیریت خواهد کرد و اجازه نمی دهد در شهرداری بَلبَشو شود.

محسن هاشمی در خصوص سرنوشت افشانی در شهرداری تهران گفت:‌ اگر گزینه ای هم برای شهرداری مطرح باشد به شما (اهالی رسانه)نمی‌گویند. می خواهیم بدانیم استفساریه به نتیجه می رسد و از چه مسیری وارد شویم.

بر اساس این گزارش، در ساعات‌های پاپانی روز پنج شنبه ۱۹ مهر شهردار تهران؛ مدیر روابط عمومی  خود را عزل کرد. حاشیه های این عزل به شورا کشیده شد و گفته می شود افشانی از سفر کریمی اظهار بی اطلاعی کرده است.

همچنین در جلسه امروز شورای شهر علی اعطا سخنگوی شورای شهر و شهربانو امانی عضو شورا؛ در هنگام رای گیری  لایحه مجوز انجام هزینه به شهرداری برای مشارکت در اربعین حسینی؛ به نحوه برگزاری جلسه  و رای گیری اعتراض کرده و صحن شورا را ترک کردند.

همچنین محسن هاشمی ، الهام فخاری و احمد مسجد جامعی هم در هنگام رای گیری حضور نداشتند.

ابراهیم امینی نائب رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به منتقدان رای گیری گفت:اگر ما به نظر کمیسیون های مشترک رای ندهیم یعنی شهردار می توانند از بودجه در اختیار هزینه کند. این یعنی خودش را بیار اما اسم اش را نیار.هم چوب را می خوریم و هم جریمه می شویم.این یعنی چه اعضای شورا رای بدهند یا ندهند شهردار ۱۰ میلیارد را برای اربعین هزینه می کند.

همچنین محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران گفت که دوره های گذشته ۱۰ میلیارد برای اربعین مجوز می گرفتند و ۱۰۰ میلیارد هزینه می کردند.

لایحه "مجوز انجام هزینه به شهرداری تهران برای مشارکت در مراسم اربعین حسینی (ع)" با کسب ۱۱ رأی موافق از میان ۱۶ نفر از اعضا به تصویب رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید