معرفی اولین گوشی موبایل بلاک چین جهان

کدخبر: ۲۴۴۷۷۰
اقتصاد نیوز: اچ تی سی قصد دارد در هفته آینده از یک گوشی جذاب رونمایی کند. به تازگی تیزر گوشی اچ تی سی Exodus در اینستاگرام منتشر شده است.
معرفی اولین گوشی موبایل بلاک چین جهان

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک، اچ تی سی وضعیت مالی مناسبی ندارد؛ با این حال به دنبال راه های جدید برای کسب درآمد است. این شرکت تایوانی در حال توسعه یک گوشی هوشمند مبتنی بر فناوری بلاک چین است. این دستگاه اچ تی سی Exodus نام دارد.

در حال حاضر بسیاری از علاقه مندان به دنیای فناوری در رابطه با ویژگی های یک گوشی بلاک چین بی اطلاع هستند. در آینده نزدیک گوشی اچ تی سی Exodus به صورت رسمی معرفی می شود.

این کمپانی به تازگی تیزری از اولین گوشی هوشمند بلاک چین خود در اینستاگرام منتشر کرده که بر اساس آن، در تاریخ 30 مهر با گوشی اچ تی سی اکسدوس به صورت رسمی ملاقات می کنیم.

تیزر منتشر شده اطلاعات زیادی را در رابطه با محصول آینده اچ تی سی در اختیار ما قرار نمی دهد. در گذشته مدیر پروژه این گوشی هوشمند، Phil Chen به این موضوع اشاره کرده بود که گوشی اچ تی سی اکسدوس یک سخت افزار امن برای ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم است (با این مرورگر ساده به صورت رایگان بیت کوین دریافت کنید).

این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل اندروید است؛ با این حال اچ تی سی پروتکل های امنیتی برای آن در نظر می گیرد. این پروتکل ها باعث افزایش امنیت ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین می شود (چگونه به صورت رایگان بیت کوین بدست آوریم؟).

بر اساس اعلام Phil Chen، گوشی بلاک چین اچ تی سی Exodus قیمتی در حدود 1000 دلار دارد. این قیمت بالا می تواند بسیاری از کاربران را از خرید آن منصرف کند؛ با این حال برای بررسی واکنش کاربران باید تا زمان معرفی و عرضه آن به بازار صبر کنیم (گوشی اچ تی سی اکسدوس به فناوری بلاک چین مجهز می شود؛ کیف پول یکپارچه و سیار بیت کوین).

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید