اعلام موجودیت دو فراکسیون جدید در مجلس

کدخبر: ۲۴۴۷۸۴
اقتصادنیوز؛ فراکسیون پاسخگو و فراکسیون حمایت از کودک و نوجوان در مجلس شورای اسلامی تشکیل و اعضای هیات رئیسه آن مشخص شدند
اعلام موجودیت دو فراکسیون جدید در مجلس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت؛ پس از برگزاری انتخابات اعضای هیئت رئیسه فراکیسیون حمایت از کودک و نوجوان، علی گلمرادی، نماینده مردم بندر ماهشهر و امیدیه و هندیجان و بخش جولکی به عنوان رئیس، همایون یوسفی، نماینده مردم اهواز و باوی حمیدیه و کارون و سلام امینی، نماینده مردم ایلام به ترتیب به عنوان نواب رئیس انتخاب شدند.

همچنین محمد بیرانوندی، نماینده مردم خرم آباد و دوره به عنوان سخنگو و سیدقاسم جاسمی، نماینده کرمانشاه و اصغر مسعودی، نماینده مردم نی ریز و استهبان به ترتیب به عنوان منشی اول و دوم انتخاب شدند.

اعضای هیئت رئیسه فراکسیون پاسخگو مشخص شد 

پس از برگزاری انتخابات اعضای هیئت رئیسه فراکسیون پاسخگو، علی بختیار، نماینده مردم گلپایگان و خوانسار به عنوان رئیس، علی کرد، نماینده مردم خاش و محمد ابراهیم رضایی، نماینده مردم خمین به ترتیب به عنوان نواب رئیس انتخاب شدند.

همچنین سید قاسم جاسمی، نماینده مردم کرمانشاه به عنوان سخنگو و اصغر سلیمی، نماینده مردم سمیرم و علیم یارمحمدی، نماینده مردم زاهدان به ترتیب به عنوان منشی اول و دوم انتخاب شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید