تغییر و تحول استقلال در نقل‌وانتقالات زمستانی

کدخبر: ۲۴۵۰۳۵
اقتصاد نیوز: استقلال یکی از پرتغییرترین تابستان‌های خود را تجربه کرد اما تنها یکی دو بازیکن جدید این تیم به خوبی در ترکیب جا افتاده‌اند. علی کریمی، الهیار صیادمنش، روح‌الله باقری و کمی هم همام طارق امیدوارکننده ظاهر شده‌اند البته درباره هافبک عراقی آبی‌پوشان بحث زیاد است و صحبت‌های جنجالی او ممکن است که برایش گران تمام شود و زمینه‌ساز جدایی او شود.
تغییر و تحول استقلال در نقل‌وانتقالات زمستانی

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از مدال، در فصل جابجایی زمستانی استقلال به نظر می‌رسد که بازهم تغییرات زیادی خواهد داشت و باید منتظر جدایی چند بازیکن این تیم باشیم. سید حسین حسینی رسما اعلام کرده که دوست دارد از استقلال برود و اگر مدیران باشگاه موافقت کنند او نخستین جداشده خواهد بود. البته او اخیرا این حرف‌ها را تکذیب و اعلام کرد که در استقلال می‌ماند.

الحاجی گرو اصلا در حد و اندازه‌های تیام ظاهر نشده است و او هم اگر نتواند در این چند دیدار پیش رو تواناییش را ثابت کند در فهرست فروش قرار خواهد گرفت و این درباره نویمایر هم صدق خواهد کرد. و اما دیگر خریدهای جدید استقلال هم مثل محمد دانشگر، فرشاد محمدی‌مهر و شاید هم مرتضی تبریزی در صورت تداوم نیمکت نشینی در زمستان از تیم جدا شوند و به پیشنهادهای بعدی خود فکر کنند. به نظر می‌رسد که استقلال زمستان پرماجرایی را مثل تابستان قبل پیش رو دارد و باید منتظر تغییرات زیاد در این تیم بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید