ساخت تانک های لیزری چهارپا برای ارتش آمریکا! +عکس

کدخبر: ۲۴۵۲۷۸
اقتصاد نیوز:ایالات متحده در حال جستجو برای یک خوردو زرهی جدید است که آن را جایگزین تانک های M1 Abrams نماید و از همین حالا اعلام کرده که این تانک جایگزین می تواند به هر شکلی باشد.
ساخت تانک های لیزری چهارپا برای ارتش آمریکا! +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از دیجیاتو، پنتاگون اکنون در حال بررسی گزینه های جدیدی برای آینده است و تنها چیزی که قطعی و مشخص به نظر می رسد این است که تانک جدید ایالات متحده مرگبارترین در نوع خود در میدان نبرد خواهد بود. تانک های سری M1 Abrams در سال ۱۹۸۱ وارد سرویس شده تا با تانک های T-64 و T-72 اتحاد جماهیر شوروی مقابله کنند.

تانک Abrams

این تانک از یک توپ اصلی ۱۰۵ میلیمتری، سیستم دیده وری تصویری گرمایی، زره شبکه ای کامپوزیتی Chobham و موتوری با توربین گازی سود می برند که در زمان خود یک تانک انقلابی و متفاوت از نسل تانک های پیش از خود بود که از روزهای پایانی جنگ جهانی دوم تا سال ۱۹۸۰ تغییر خاصی نکرده بودند.

در طی سال های بعد از آن بود که تانک های Abrams روزآمدتر شده و یک توپ ۱۲۰ میلیمتری بزرگ تر  (M256) جایگزین توپ M68  اولیه شد. از دیگر قابلیت های مدرن این تانک قدرتمند می توان به گلوله های جدید، زره اورانیوم ضعیف شده و سیستم شبکه ای دیجیتال اشاره کرد.

تانک Abrams

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید