برای مسواک زدن کودکتان؛ بخوانید

کدخبر: ۲۴۵۳۵۱
اقتصادنیوز: تاثیر منفی وجود دندان‌های خراب و پوسیده و بوی بد دهان کودکان در شکل گیری شخصیت اجتماعی آنها و آشتی دادن کودکان با دندانپزشکان موضوع برنامه «خشت اول» رادیو فرهنگ شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  افکارنیوز، از آنجایی که وجود دندان های خراب، پوسیده و بوی بد دهان در شکل گیری شخصیت اجتماعی کودکان تاثیر منفی دارد برنامه «خشت اول» این هفته به موضوع  بوی بد دهان کودکان و آشنا شدن با تکنیک های آشتی کودکان با دندانپزشکان می پردازد.

«خشت اول» برنامه ای است که شنوندگان را با شیوه های اصولی و نوین تربیت فرزند مبتنی بر فرهنگ ایرانی - اسلامی آشنا می کند و تکنیک های تاثیرگذار تربیتی را آموزش می دهد. همچنین در هر برنامه از میان مخاطبانی که برای حضور در برنامه ابراز علاقه کرده اند، دعوت می شود تا در استودیوی ضبط برنامه حاضر شوند و پرسش های خود را درباره موضوع برنامه طرح کنند و مشاوره حضوری بگیرند.

کارشناسان حاضر در این برنامه محمد کاظم زاده روانشناس تربیت و خشایار سنجری دندانپزشک کودک هستند.

علاقه مندان می توانند جمعه ۲۷ مهر ساعت ۱۴:۳۰ این برنامه را از رادیو فرهنگ بشنوند. رادیو فرهنگ را روی  موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگا هرتز بشنوید.

برنامه «خشت اول» در گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ به نویسندگی و تهیه کنندگی مریم یوسفی پور و اجرای فاطمه امجدیان تولید و پخش می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید