روش تازه BMW برای جلب نظر کلکسیونرها +تصاویر

کدخبر: ۲۴۵۶۲۱
اقتصاد نیوز:زمان چندان زیادی از رونمایی و سپس عرضه یکی از محبوب ترین محصولات امسال M Division یعنی M2 Competition به عنوان کوچک ترین کوپه بی ام و نگذشته است. حال طبق عکس های جاسوسی شکار شده در پیست نوربرگ رینگ به نظر می رسد باید منتظر امکانات شاخص بیشتری برای این سوپر کوپه و یا حتی یک خودروی جدید باشیم.
روش تازه BMW برای جلب نظر کلکسیونرها +تصاویر

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از دیجیاتو، طبق عکس های منتشر شده این بی ام و M2 به امکانات و تجهیزات مشابه با مدل CS برادران بزرگ تر M3 و M4 خود مجهز شده است. مدل های CS که از قطعات سبک تر، موتور قدرتمند تر، لاستیک ها با چسبندگی بیشتر برخوردار اند توسط بخش M بی ام و عرضه می شوند. گفته می شود این قطعات جدید در حالت تست، می توانند به صورت یک آپشن انتخابی منفرد برای مدل فعلی یعنی M2 Competition در نظر گرفته شوند.

 

 

به توجه به عکس های منتشر شده به نظر می رسد که خودروی عکاسی شده در واقع یک CS دیگر است که وزن کمتر و همینطور قدرت بیشتری را با خود به همراه دارد. به طور مثال این خودرو از لاستیک های میشلن پایلوت اسپرت کاپ 2 مشابه با دیگر مدل های CS برخوردار است. در حال حاضر مدل فعلی، یعنی M2 Competition از لاستیک های میشلن پایلوت اسپرت 4 که در رده پایین تری به نسبت کاپ 2 است، بهره می برد.

 

 

بی ام و موتور S55 که پیشتر در مدل های M3 و M4 استفاده کرده بود را بر روی M2 Competition قرار داده است که توانایی تولید حداکثر قدرت 404 اسب بخار را دارد. این موتور در نسخه های CS خودروهای M3 و M4 بیش از 454 اسب بخار قدرت تولید می کند و احتمال می رود در نسخه CS عکاسی شده مذکور شاهد افزایش قدرت در حدود همین ارقام باشیم.

مهم ترین بخش اما به رژیم لاغری باز می گردد. نسخه های CS به دلیل استفاده از قطعات فیبرکربنی در بخش های مختلف، وزن به نسبت کمتری در مقایسه با مدل های عادی دارند.

 

 

از دیگر شاخصه های مهم خودروهای CS می توان به استفاده از ترمزهای کربن سرامیکی در آن ها اشاره کرد که در حال حاضر برای مدل بی ام و M2 کامپتیشن این آپشن عرضه نشده است.

به علاوه یک اسپویلر کوچک، طرح جدید کاپوت و همینطور سقف به احتمال زیاد کربنی نیز در این نسخه بی ام و M2 جدید مشاهده می شود. گرچه در عکس هاس سقف با یک پوشش سفید پوشانده شده است اما با توجه به لبه های بیرون زده در تصاویر کاملا قابل پیش بینی که بی ام و سقف کربنی را که در برادران بزرگ تر M2 از آن بهره برده را نیز در این مدل استفاده کرده است.

 

 

اسپویلر جلو نیز با این که در یک پوشش مخفی شونده سفید رنگ همچون سقف خودرو قرار دارد اما خبر از یک ظاهر تند و تیز و خشونت آمیز برای  این مدل می دهد. رینگ های خودرو نیز شباهت بسیار زیادی به مدل های M3 و M4 پیدا کرده اند.

 

بی ام و M2
 

در هر صورت ما از عرضه یک مدل تند و تیز تر از کوپه محبوب و دوست داشتنی بی ام و M2 استقبال خواهیم کرد. گرچه امیدواریم بی ام و با درس گرفتن از ساخت مدل GTS خودروی M4 که با انتقاد زیاد منتقدان رو به رو شد در صورت ساخت یک مدل GTS از M2 به سرنوشت M4 دچار نشود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید