دام سیاه مجرم سابقه‌دار برای زنان و دختران

کدخبر: ۲۴۵۹۶۰
اقتصادنیوز :راننده پژو206 مشکی که پس از سوار کردن زنان و دختران به‌خودروی خود آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد مجرمی سابقه‌دار بود که پیش از این هم با همین اتهام به زندان افتاده بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری ، اوایل مهرماه امسال دختر جوانی نزد مأموران پلیس رفت و از راننده‌ای به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد. او گفت: یک هفته پیش در یکی از شبکه‌های اجتماعی با جوانی به نام دانیال آشنا شدم. پس از چند روز، دانیال از من خواست که همدیگر را ببینیم و گفت که با یک 206مشکی به سر قرار می‌آید.روز قرار یک خودروی 206مشکی مقابلم توقف کرد و من به تصور اینکه راننده آن دانیال است، سوار شدم. به محض سوار شدن متوجه شدم چهره دانیال با عکسی که از خودش فرستاده بود، متفاوت است. در حقیقت او از عکس شخص دیگری استفاده کرده بود.

خواستم پیاده شوم اما وی درهای ماشین را قفل کرد و در ادامه با تهدید چاقو  مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. با شکایت دختر جوان، تحقیقات کارآگاهان اداره 16پلیس آگاهی تهران برای شناسایی متهم شروع شد و مدتی بعد مشخص شد این مرد سعید نام دارد که پیش از این نیز به جرم آدم‌ربایی منجر به آزار و اذیت دستگیر شده و به زندان افتاده بود. درحالی‌که تحقیقات برای دستگیری او ادامه داشت، کارآگاهان با شکایت دیگری مواجه شدند.

دومین شاکی زنی بود که می‌گفت به‌عنوان مسافر سوار خودروی 206مشکی شده اما راننده آن او را ربوده و با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار داده و همه پول‌هایش را سرقت کرده است. تحقیقات نشان داد که دومین شاکی هم در دام سعید (مجرم تحت تعقیب) افتاده است. کارآگاهان در نهایت موفق شدند مرد جوان را زمانی که قصد داشت خودروی خود را در یک نمایشگاه ماشین در شرق تهران بفروشد شناسایی و دستگیر کنند. به گفته سرهنگ علی ولی پورگودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، متهم تا‌کنون به آزار و اذیت 2زن و دختر اعتراف کرده و تحقیقات برای شناسایی شاکیان احتمالی ادامه دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید