آمریکا: برای اظهار نظر درباره تحریم عربستان سعودی زود است

کدخبر: ۲۴۶۱۲۵
اقتصادنیوز؛ استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده گفت که باید منتظر پایان تحقیقات در زمینه قتل روزنامه‌نگار سعودی ماند.
آمریکا: برای اظهار نظر درباره تحریم عربستان سعودی زود است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ «استیون منوچین»، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده، امروز -یکشنبه- گفت که هنوز نمی‌توان درباره امکان تحریم عربستان در پی قتل «جمال خاشقجی»، روزنامه‌نگار سعودی، اظهارنظر کرد و باید منتظر پایان تحقیقات بود.

منوچین گفت که ارائه اطلاعات از سوی عربستان «قدمی اولیه و مثبت بود، اما کافی نیست.» این در حالی است که بسیاری از کشورهای جهان برای توضیحات بیشتر در زمینه قتل خاشقجی به ریاض فشار آورده‌اند. 

منوچین در گفت‌وگو با خبرنگاران در بیت‌المقدس گفت: «هنوز زود است که درباره اعمال تحریم علیه عربستان سعودی اظهارنظر کرد و باید منتظر تحقیقات بیشتر در این زمینه ماند.»

وی همچنین تایید کرد که در نشست سرمایه‌گذاری ریاض شرکت نخواهد کرد. با این حال، منوچین عنوان کرد که همچنان طبق برنامه قبلی به این کشور سفر خواهد کرد تا با همتایان خود برای مبارزه با تامین مالی تروریست‌ها و تحریم‌ها علیه ایران گفت‌وگو کنم. 

منوچین گفت: «به گمانم مناسب نبود که در این نشست حرف بزنم، اما طبق زمان‌بندی قبلی به عربستان خواهم رفت تا درباره مسائل گوناگون با همتایانم حرف بزنم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید