رشد قیمت باورنکردنی بلیت بازی پرسپولیس - السد در بازار سیاه +عکس

کدخبر: ۲۴۶۲۰۲
اقتصاد نیوز: در حالی که پرسپولیس فردا در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بازی حساس و مهم برابر السد قطر برگزار می کند، قیمت بلیت های این بازی در فضای بازار سیاه به اعداد حیرت انگیز و نجومی رسیده است.
رشد قیمت باورنکردنی بلیت بازی پرسپولیس - السد در بازار سیاه +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و السد قطر قرار است در حضور حداکثری تماشاگران سرخپوشان برگزار شود.

دیداری حساس که کلیه بلیت های این بازی در همان ساعات اولیه فروش اینترنتی به اتمام رسد تا شایعاتی درخصوص حضور پررنگ دلالان به گوش برسد. سامانه رسمی فروش بلیت بازی پرسپولیس قیمت این بلیت ها را برای طبقه اول بین ۳۵ تا ۱۵ هزار تومان و برای کلیه صندلی‌های طبقه دوم نیز ۱۵ هزار تومان اعلام کرده بود.

قیمت باورنکردنی بلیت بازی پرسپولیس - السد/ ۱۰ میلیون تومان تمام!

درحالی که دو روز تا بازی شاگردان برانکو ایوانکوویچ مقابل ژاوی و هم‌ تیمی‌هایش در السد قطر باقی مانده است بلیت این بازی در بازار سیاه و سایت های فروش اجناس دست دوم با قیمت پایه ۵۰۰ هزار تومان به حراج گذاشته شده است. برخی کاسبان نیز قیمت آن را ۱۰ میلیون تومان گذاشته اند تا بازار سیاه بلیت دیدارهای پرسپولیس به بی سابقه ترین رقم ممکن در بازار دلالان برسد.

 دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۸:۳۰ روز سه شنبه اول آبان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. پرسپولیس بازی رفت را با برتری یک بر صفر به پایان برده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید