موسس تلگرام از معایب واتس اپ می گوید

کدخبر: ۲۴۶۲۰۳
اقتصاد نیوز:بعد از فیلتر شدن تلگرام و حذف اپلیکیشن هایی مانند وایبر، انتخاب ها برای ایرانی ها بسیار محدود شده اند و در کنار چند پیام رسان داخلی نه چندان خالی از ایراد شاید یگانه گزینه خارجی قابل انتخاب واتس اپ باشد که البته امکانات و قابلیت های تلگرام را ندارد.
موسس تلگرام از معایب واتس اپ می گوید

به گزارش اقتصاد نیوز  وبه نقل از دیجیاتو،پاول دوروف مدیرعامل و موسس تلگرام که کمتر با رسانه ها صحبت می کند و پیام های خود به هوادارانش را بیشتر از طریق کانال شخصی اش در تلگرام مطرح می کند اخیرا پستی منتشر کرده و در آن به ذکر معایب واتس اپ و وعده های تحقق نیافته فیسبوک به کاربران پرداخته است.

ما در تلگرام هفته سختی را پشت سر گذاشتیم؛ در این مدت مشغول بهبود اپ جدید iOS بودیم و مشکلات ارتباطی برخی کاربران را مرتفع می کردیم و در نتیجه زمان زیادی برای خواب نداشتیم. با این حال اما هیچ شرکت دیگری غیر از تلگرام در این دنیا وجود ندارد که بخواهم در آن کار کنم. ما در تلگرام آزادی لازم را داریم تا توقعات کاربرانمان را برآورده کنیم و از علایق و خواسته هایشان دفاع کنیم.

ترک واتس اپ توسط Jan Koum مدیرعامل آن که اخیرا هم اتفاق افتاد مثال خوبی است از سرنوشت شرکت هایی که خود را به دیگران می فروشند. با این کار البته پول خوبی عاید شرکت ها می شود اما [متاع] ارزشمندتری را از دست می دهند و آن استقلال و توانایی شان برای بهبود زندگی صدها میلیون نفر است.

 

واتس اپ
هفته گذشته مشخص گردید که سال هاست یک درب پشتی در واتس اپ وجود داشته و به لطف آن، کلیه افرادی که شما به عنوان کاربر تماس ویدیویی با آنها داشته اید می توانسته اند پیام هایتان را بخوانند و جالب آنکه حتی اگر هیچ درب پشتی در این اپ باقی نمانده باشد باز هم نقص های امنیتی دیگری در این پیام رسان وجود دارد که باعث می گردند اغلب پیام های ارسالی از طریق واتس اپ در اختیار اشخاص ثالث قرار بگیرد.

در دراز مدت وعده هایی که شرکت هایی نظیر فیسبوک به کاربرانشان می دهند محقق نخواهند شد  چراکه این شرکت ها درآمدزایی را به عنوان اصلی ترین اولویت خود انتخاب کرده اند و آن را مهم تر از خدمت رسانی به کاربرانشان می دانند. و این تنها وجه تمایز تلگرام با دیگران است؛ تنها چیزی که همواره برایمان اهمیت دارد خواست شماست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید