امیدواری استقلال به ادامه مسیر خوشبختی !

کدخبر: ۲۴۶۲۱۳
اقتصاد نیوز:استقلال بعد از پشت سر گذاشتن هفته های سخت اول فصل حالا فرصت طلایی برای از بین بردن اختلاف خود با تیم های صدر جدول دارد.
امیدواری استقلال به ادامه مسیر خوشبختی !

به گزارش اقتصاد نیوز، استقلال در شرایطی پای به لیگ هجدهم گذاشت که خیلی دیر بسته شد و تعداد زیادی از بازیکنان جدید این تیم بعد از شروع فصل با آبی ها قرارداد امضا کرده بودند.

هرچند یکی از دلایل نتیجه نگرفتن این تیم در هفته های اول فصل را می توان به ناهماهنگی بازیکنان استقلال ربط داد اما شاید اصلی ترین دلیل آن قرعه سختی بود که در هفته های ابتدایی فصل نصیب آبی ها شد.

استقلال در 9 هفته اول لیگ برتر با تیم هایی مثل پرسپولیس، ذوب آهن، تراکتورسازی، سایپا و پیکان که همگی از تیم های قدرتمند لیگ برتر هستند بازی کرد و طبیعی است که نسبت به تیم های مدعی  که بازی های ساده تری داشتند نتایج ضعیف تری گرفت.

استقلال حالا با صدر جدول 6 امتیاز فاصله دارد اما آنچه باعث امیدواری می شود که این تیم می تواند فاصله را تا قبل از پایان نیم فصل جبران کند این است که آبی ها در 6 هفته باقی مانده 4 بازی با تیم هایی دارندکه نتایج خوبی نگرفته اند و می توانند روی 12 امتیاز از این  بازی ها حساب باز کنند.

استقلال بعد از بازی با سپاهان در هفته دهم لیگ برتر باید با ماشین سازی بازی کند، تیمی که لحظه آخر بسته شده است و تا پایان هفته نهم با تنها 1 پیروزی شرایط خوبی را تجربه نمی کند.

بازی هفته دوازدهم استقلال با پدیده است اما آبی ها باید در هفته سیزدهم لیگ برتر با استقلال خوزستان بازی کنند، تیمی که در بحران کامل است و آبی ها از حالا می توانند روی 3 امتیاز آن حساب ویژه ای باز کنند.

بازی هفته چهاردهم استقلال با صنعت نفت آبادان است، تیمی که تازه در هفته نهم لیگ برتر در بازی برابر تراکتورسازی به اولین پیروزی فصل خود رسید و بازی آخر هم با سپیدرود است که هنوز با سرمربیگری علی کریمی در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده است و استقلال می تواند با پیروزی برابر این تیم نیم فصل را با خاطره خوب تمام کند.

نکته مهم بازی های باقی مانده این است که استقلال باید با پدیده و سپاهان به عنوان تنها بازی های سخت باقی مانده خود در ورزشگاه آزادی بازی کند و اگر فرض کنیم بتواند با نتایجی که در این دو بازی می گیرد اختلاف امتیاز با صدر جدول را حفظ کند، در 4 بازی باقی مانده فرصت طلایی برای جبران امتیاز های از دست رفته دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید