جو مجلس برای رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی چگونه است؟

کدخبر: ۲۴۶۲۷۶
اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره فضای رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت گفت: جو مجلس برای نتیجه رأی اعتماد مشخص نیست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، احمد مازنی درباره چهار وزیر پیشنهادی از سوی رئیس‌جمهور برای وزارت‌خانه‌های کار، صمت، اقتصاد و راه گفت: درحال بررسی افرادی که معرفی شدند هستیم در حال حاضر هم نظری ندارم.

نماینده مردم تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که هنگام قرائت اسم یکی از وزرای پیشنهادی نمایندگان با فریاد « دو، دو» به معنی رأی مخالف قصد داشتند نظر خود را اعلام کنند؛ این نشان دهند فضای پر تنش برای جلسه رأی اعتماد نیست، بیان کرد: من در مورد وزرای پیشنهادی از سوی رئیس‌جمهور « دو،دو» نگفتم و بر اساس این « دو ، دو» هم نمی‌شود قضاوت کرد.

وی ادامه داد: وزرایی که پیشنهاد شده‌اند به کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها خواهند آمد؛ برنامه و نظرات‌شان را بیان می‌کنند و ما بر اساس آن‌چه که دیده و شنیده‌ایم به آن‌ها رأی خواهیم داد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این که جو مجلس را برای رأی دادن به وزرایی که از سوی رئیس‌جمهور پیشنهاد شده‌اند چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: قابل پیش‌بینی نیست.

وی تاکید کرد: فضای روز رأی اعتماد بستگی به همراهی دولت و مجلس و تعامل افراد پیشنهادی با کمیسیون‌ها  و فراکسیون ها دارد که بسیار در نتیجه تاثیرگذار است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید