طراحی رستورانی در زیر آبشار + عکس

کدخبر: ۲۴۶۴۰۵
اقتصادنیوز: اگر نگاهی به نقشه‌ی فیلیپین بیاندازید می‌بینید که مجمع‌الجزایر فیلیپین پر از آبشار است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از لست سکند؛ اما اکثر این آبشارها به دلیل عمق زیاد و جریان سریع آب، برای شنا کردن مناسب نیستند و همین باعث شده تا چند مورد آبشاری که رودخانه‌ی کم عمقی دارند با استقبال مواجه شوند. براساس همین قاعده است که رستوران آبشار لاباسین (Labasin) به یکی از بهترین رستوران‌ها در میان طبیعت فیلیپین تبدیل شده است. آمار دقیقی از رستوران‌هایی که درست در میان رود و در کنار آبشار ایجاد شده‌اند در دست نیست اما شاید لاباسین تنها رستوران دنیا با این سبک منحصر به فرد باشد.

رستوران زیر آبشار فیلیپین

مشتریان رستوران باید لباس‌های خود را بالا بزنند و وارد آب شوند تا سفارش غذای خود را بدهند و سپس در میز و صندلی‌هایی که داخل رودخانه چیده شده‌اند بنشینند. غذاهای رستوران هم از غذاهای محلی و لذیذ فیلیپین هستند.

رستوران زیر آبشار فیلیپین

این رستوران بخشی از مجموعه‌ی تفریحی و رفاهی «Villa Escudero» است که در اطراف شهر سن‌پابلو (San Pablo) واقع شده است. این رودخانه در اصل آبی است که از سد نزدیک جاری می‌شود و به همین دلیل، فشار آب قابل کنترل است و نگرانی از بابت جاری شدن سیل وجود ندارد.

رستوران زیر آبشار فیلیپین

اکثر مشتریان فقط به خاطر فضای بسیار زیبای این رستوران به اینجا می‌آیند و قبل از آماده شدن غذایشان عکس‌های زیادی می‌گیرند. برخی اوقات موسیقی‌های زنده و رقص‌های محلی هم اجرا می‌شود که بر جذابیت و شادی جو رستوران اضافه می‌کند.

رستوران زیر آبشار فیلیپین

جالب است بدانید که حتی در فصل بارانی هم این رستوران مشتری دارد و با این که سطح آب بالاتر می‌آید اما مشتریان حاضر هستند با خیس شدن کامل هم به اینجا بیایند تا از غذاهای محلی در میان طبیعت لذت ببرند، حتی اگر با خیس شدن تمام شود.

رستوران زیر آبشار فیلیپین

رستوران لاباسین تنها جاذبه‌ی این مجموعه رفاهی نیست و در کنار آن چندین فعالیت تفریحی مثل قایق سواری با قایق‌های سنتی بامبو، گردش در جنگل، اقامت در کلبه‌ها، موزه‌های فرهنگی و ... هم برای بازدید و استفاده موجود هستند.

رستوران زیر آبشار فیلیپین

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید