آیا شریعتمداری دکتر است؟

کدخبر: ۲۴۶۴۳۹
اقتصادنیوز؛ محمد شریعتمداری وزیر پیشین صمت، در یک مصاحبه تبلیغاتی، چند روز پیش از حضور در مجلس برای دفاع از خود و معرفی اش بعنوان وزیر پیشنهادی کار، جمله ای به زبان می آورد که عجیب به نظر می آید و شاید نیاز به بررسی بیشتری داشته باشد. او در واکنش به اظهارات مجری که او را «دکتر محمد شریعتمداری» می خواند، در اظهاراتی که کاملاً تبلیغاتی و تلاش برای اقناع افکارعمومی و نمایندگان مجلس ارزیابی می شود، می گوید: به من دکتر نگویید!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب؛ با این حال یک بررسی ساده نشان می دهد که او چندان به این سخن خود وفادار نبوده و بارها در محافل مختلف، و در سایت های دولتی و وزارت صمت و حتی سایت شخصی خود، از کلمه «دکتر محمد شریعتداری» برای معرفی او استفاده شده و شریعتمداری نیز، برخلاف این ویدیوی تبلیغاتی، نه تنها کوچکترین اعتراضی به این موضوع نداشته که بعضاً «سکوتی رضایت آمیز» در این باره داشته است! انتشار جملات پی در پی «دکتر» در سایت شخصی وی، حکایت از «صحت این سکوت» رضایت آمیز دارد!

البته بررسی موضوع دکترای وی، موضوعیست که در جای خود محل بررسی خواهد بود، اما اینکه او سالیانی طولانی «دکتر» خوانده می شده و حالا، چند روز مانده به حضورش در مجلس، مانند مناظره های انتخاباتی رئسای جمهورو با شکستی نفسی مثال زدنی، دکترای خود را رد می کند و تاکید می کند او را دکتر ننامند!

سئوال اما اینجاست که پس، علت عدم واکنش او به استفاده مکرر از عنوان «دکتر» طی حداقل دودهه حضور مرتب در عرصه سیاسی و اجرایی کشور، چیست؟ و چه شده که یکباره، عنوان «دکتر» را پس می زند؟!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید