گفتگوی وزیر خزانه‌داری آمریکا با بن سلمان درباره اجرای تحریم‌های ایران

کدخبر: ۲۴۶۵۱۰
اقتصادنیوز: وزیر خزانه‌داری آمریکا که بعد از سفر به فلسطین اشغالی و رایزنی‌های ضد ایرانی با نخست‌وزیر این رژیم، در ریاض با «محمد بن سلمان» ولی‌عهد عربستان سعودی هم درباره اجرای تحریم‌های ایران صحبت کرده است.
گفتگوی وزیر خزانه‌داری آمریکا با بن سلمان درباره اجرای تحریم‌های ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، طبق روایت مقام‌های آمریکایی وزیر خزانه‌داری دولت «دونالد ترامپ» در دیدار اخیر خود با ولی‌عهد عربستان سعودی درباره اجرای تحریمهای ایران رایزنی کرده است.

بعد از انتشار گزارش شبکه «العربیه» درباره دیدار  «محمد بن سلمان» ولی‌عهد عربستان سعودی و «استیو منوشین» وزیر خزانه‌داری آمریکا  در ریاض، سخنگوی این وزیر دولت «دونالد ترامپ» در توضیح محور رایزنی‌های دو طرف اعلام کرده که آنها درباره مسائلی از قبیل اجرای تحریم‌های ایران صحبت کردند.

پیشتر شبکه العربیه گزارش داده بود که بن سلمان و منوشین درباره مشارکت و همکاری‌های راهبردی عربستان سعودی و آمریکا بحث و تبادل نظر و همچنین درباره بحران کشته شدن «جمال خاشقچی» در داخل کنسولگری ریاض در استانبول، گفت‌وگو کردند.

به گفته سخنگوی وزیر خزانه‌داری آمریکا، منوشین با محمد بن سلمان درباره «مبارزه با تامین مالی تروریسم، اجرای تحریم‌های ایران، مسائل اقتصادی سعودی و تحقیق درباره (قتل) خاشقچی» صحبت کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید