سامسونگ روی لپتاپ منعطف مشغول کار است

کدخبر: ۲۴۶۷۲۷
اقتصاد نیوز:شرکت سامسونگ بیشتر به عنوان تولیدکننده برجسته تلفن هوشمند شناخته می شود. شرکتی که تاکنون توانسته محصولات قابل توجهی را روانه بازار کرده و افتخار آفرینی کند. اما در این بین چندین مدل لپتاپ گیمینگ و کاربری روزانه ای نیز عرضه می کند.
سامسونگ روی لپتاپ منعطف مشغول کار است

به گزارش اقتصاد نیوز،  این طور که پیداست کره ای ها مشغول توسعه یک لپتاپ منحصربفردی هستند که از صفحه نمایش منعطفی برخوردار است. اگرچه گزارش شد شرکت های مختلفی روی تلفن هوشمند منعطف فعالیت دارند اما هیچ گاه اشاره ای به نوت بوک انعطاف پذیر نشد.

سامسونگ سخت روی یک لپتاپ انعطاف پذیری مشغول کار است که می تواند با صفحه نمایش انعطاف پذیر خود لپتاپی هیبریدی به شمار رود. ما پیشتر مشاهده کردیم این شرکت روی اسمارتفون انعطاف پذیر مشغول کار است اما هیچ گاه اشاره ای به لپتاپ انعطاف پذیر نشد.

این گزارش می گوید شرکت کره ای با کمپانی های تولیدکننده صفحه نمایش در حال همکاریست تا به تولید لپتاپ انعطاف پذیر بپردازد. لپتاپی که تجربه کاربری متفاوتی را رقم می زند و باعث نگاه جدید به لپتاپ خواهد شد.

اگر سامسونگ بزودی چنین مدلی را معرفی کند بدون شک در صنعت لپتاپ جایگاه ویژه ای پیدا خواهد کرد. اطلاعات کافی پیرامون نوت بوک مورد اشاره در دست نیست و باید تا زمان رونمایی منتظر ماند. البته با توجه به نوین بودن پروژه بعید است بزودی کره ای ها دست به کار شده و آن را رونمایی کند. بدون شک باید مدت زمان بیشتری را در انتظار بود و نمی توان به شایعات بی اساس نیز اکتفا کرد.

پیشتر نیز این شرکت لپتاپ اقتصادی و کارآمد سامسونگ فلش را با قابلیت اتصال به شبکه بی سیم سریع گیگابیت رونمایی کرده و حضور این شرکت در صنعت لپتاپ هر روز داغ تر از گذشته خواهد شد. پیش بینی شده در آینده نزدیک مدل مورد اشاره معرفی شود. 

 Ø³Ø§Ù…سونگ روی لپتاپ منعطف مشغول کار است

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید