هشت شرط برگزاری فینال آسیا در آزادی

کدخبر: ۲۴۶۷۲۹
اقتصاد نیوز:مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران بعد از پایان بازی پرسپولیس و السد و صعود شاگردان برانکو به فینال لیگ قهرمانان آسیا در رختکن پرسپولیسی‌ها حاضر شد و به مدیران این باشگاه و هوادارانش تبریک گفت. صحبت‌های او را بخوانید:
هشت شرط برگزاری فینال آسیا در آزادی

به گزارش اقتصاد نیوز، تاج گفت:جا دارد ابتدا به آقای گرشاسبی تبریک بگویم و معتقدم همه مردم ایران خوشحال هستند چون این تیم با هیچ به فینال رسید. امروز ایران به فینال لیگ قهرمانان صعود کرد و این تنها پرسپولیس نبود. امیدوارم این خوشحالی ادامه پیدا کند و این تیم به سمت قهرمانی برود، امروز هشتاد میلیون ایرانی خوشحال هستند و به همین دلیل من به رختکن رفتم و از بازیکنان تشکر کردم. پرسپولیس باید حمایت ملی شود و به همین دلیل هم در خدمت آقای گرشاسبی بودیم و به صعود این تیم اعتقاد داشتیم که این اتفاق هم افتاد.

۸ اتفاق باید رخ بدهد که فینال را در تهران برگزار کنیم، وگرنه این بازی باید در کشور ثالث برگزار شود، البته امضایی که فدراسیون فوتبال داده و ما هم تعهد دادیم، به شکلی است که باید حتما شرایط برای برگزاری فینال فراهم شود. باید روی مسئله حضور بانوان در ورزشگاه در بازی فینال بحث کنیم و فعلا چیزی مشخص نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید