صداوسیما: فردوسی‌پور متعلق به رسانه ملی است

کدخبر: ۲۴۶۷۳۸
رییس شورای هماهنگی و سیاستگذاری ورزش سازمان صداوسیما گفت: برنامه نود و عادل فردوسی‌پور هر دو متعلق به رسانه ملی هستند و وظیفه دارند با رسانه و سیاست‌هایش در تعامل بیشتر باشند.
صداوسیما: فردوسی‌پور متعلق به رسانه ملی است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر پورمحمدی رییس شورای هماهنگی و سیاستگذاری ورزش سازمان صداوسیما و مدیر پیشین شبکه سه درباره حواشی ایجاد شده برای پخش برنامه نود اظهار کرد: مدیران، تصمیم سازان و برنامه سازان رسانه همواره به دنبال جذب حداکثری مخاطبان و بالا بردن میزان رضایت آن‌ها هستند. برنامه‌های متعددی از شبکه‌های مختلف سیما در حال تولید و پخش هستند که با پایبندی به تصمیمات گروهی در چارچوب سیاست ها و قواعد رسمی رسانه هم محبوبیت خود را در افکار جمعی به دست آورده و هم مقبولیت کسب کرده و همواره مصالح کشور و رسانه ملی را بر همه امور ترجیح داده‌اند.

وی افزود: نگاه رسانه ملی به هیچ برنامه‌ای مطلق نیست و بسیاری از تصمیمات با حفظ انصاف تابع شرایط و ملاحظات جدید هستند. انتظار رسانه از تهیه کننده و مجری هر برنامه‌ای برای صیانت حفظ و نگهداری برنامه اش بیشتر از دیگران است.

پورمحمدی در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه نود در آینده پخش خواهد شد یا خیر، افزود: برنامه نود و عادل فردوسی‌پور هر دو متعلق به رسانه ملی هستند و برای پیشرفت بیشتر و آسیب کمتر وظیفه دارند، به عنوان سرمایه های اجتماعی با رسانه و سیاست‌هایش در تعامل بیشتر باشند. البته هر برنامه‌ای برای پویایی و رشد نیازمند آسیب شناسی و بازنگری دوره‌ای است. برنامه نود هم از این قاعده مستثنی نیست. این را هم می‌دانیم که تعامل با چهره‌ها و ستاره‌ها در هر رسانه‌ای کاری بس دشوار، طاقت‌فرسا و پیچیده است و فرآیند اعمال سیاستگذاری و نظم‌بخشی در رسانه و هر سازمان و محیطی هزینه‌هایی دارد؛ تا جایی که ممکن است به از دست دادن چهره‌های محبوب منجر شود.

پورمحمدی در پاسخ به این پرسش که «پیشنهاد شما برای برون رفت از این فضا چیست» اظهار کرد: در این روزها برای پیشرفت رسانه ملی، انتظار از رسانه‌ها و مخاطبان علاقه‌مند و پیگیر به این برنامه خاص (نود)، پرهیز از حاشیه‌سازی و ایجاد فضای آرامش و امیدواری در جامعه است تا هم‌افزایی شکل گیرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید