حسن‌پور: نظر مجلس نسبت به وزرای پیشنهادی صنعت، اقتصاد و کار مثبت است

کدخبر: ۲۴۶۷۵۵
اقتصادنیوز: نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت که نظر اکثریت نمایندگان نسبت به وزیر پیشنهادی‌ صنعت، اقتصاد و کار مثبت است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شهباز حسن‌پور اظهار کرد: آقای دکتر رحمانی، گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزارت صنعت با توجه به سابقه خود در مجلس و اینکه مدت‌ها حضور در وزارت صنعت می‌تواند یار و همکار دولت در راس وزارت صنایع باشد که امیدواریم با توجه به نظر مثبت مجلس راجع به ایشان، با رای بالا راهی پاستور شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: در مورد آقای دژپسند، گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد، نگاه کلی مجلس مثبت است. ایشان مجلس را می‌شناسد و شناخت خوبی نسبت به حوزه اقتصاد، بودجه و کلیت دولت دارد که امیدواریم ایشان هم راهی دولت شود.

حسن‌پور ادامه داد: آقای شریعتمداری که پیش از این معاون اجرایی رییس جمهور هم بوده، فردی مفید و توانمند برای تصدی وزارت کار است. در دوره قبل همه مراجعات دولت اعم از بخش کارگری، کمیته امداد، بهزیستی و دهک‌های پایین به ایشان ختم می‌شد و فکر می‌کنم ایشان هم می‌تواند نظر مجلس را کسب کند.

وی در پایان با بیان اینکه نظر مجلس نسبت به گزینه‌های پیشنهادی وزارت صنعت، اقتصاد و کار مثبت است در عین حال گفت که مجلس نظر مساعدی درباره اسلامی گزینه پیشنهادی وزارت راه ندارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید