دستگیری ضارب زنان تهرانی

کدخبر: ۲۴۶۸۲۶
اقتصادنیوز: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: ضاربی موتورسوار که طی روزهای گذشته اقدام به مجروح کردن تعدادی از زنان در مناطق مختلف شهر کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سردار علیرضا لطفی افزود: در پی چندین فقره جرح عمدی تعدادی از زنان در مناطق مختلف شهر توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، پرونده ای در این خصوص در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تشکیل و اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ویژه قرار گرفت.

وی ادامه داد: تمامی شکات پرونده در اظهاراتی مشابه عنوان کردند که به هنگام تردد در خیابان موتورسواری از پشت سر نزدیک شده، با جسم تیز آنها را از ناحیه پا مجروح و به سرعت از محل دور شده است.

سردار لطفی تصریح کرد: با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته مکان های جرح زنان، هویت ضارب بنام «علیرضا» ( 42 ساله ) مشخص شد و متهم دیشب در منطقه خانی آبادنو دستگیر شد.

به گفته رئیس پلیس آگاهی پایتخت، متهم پس از انتقال به اداره شانزدهم صراحتا به ارتکاب جرم اعتراف کرد و علت این اقدام را انتقام از زنان عنوان کرد.

وی گفت: متهم در اظهاراتش مدعی شد که به خاطر مشکلات خانوادگی و ترک منزل از سوی همسرش کینه ای عمیق از زنان گرفته است.

سردار لطفی با بیان اینکه متهم پرونده برابر هماهنگی بعمل آمده با مقام قضایی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت، خاطرنشان کرد: از تمامی زنانی که بدین شکل مورد جرح عمدی توسط سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت قرار گرفتند دعوت می شود تا برای پیگیری شکایات خود به نشانی اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید