جزئیات جلسه فراکسیون ولایی با وزرای پیشنهادی دولت

کدخبر: ۲۴۶۸۳۰
اقتصادنیوز: سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی توضیحاتی درباره برگزاری جلسات فراکسیون متبوع خود با وزرای پیشنهادی دولت تشریح کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی دولت به مجلس گفت: فراکسیون ولایی روز گذشته با دو وزیر پیشنهادی کار و اقتصاد جلسه‌ای را برگزار و نقطه نظرات خود را بیان کرد.

وی افزود: فراکسیون ولایی پنج محور اصلی شامل وضعیت بانک‌ها و نقدینگی کشور، شرایط ارز و دلار و قاچاق کالا‌ها در گمرک را با وزیر پیشنهادی اقتصاد مطرح کرد، همچنین در این جلسه موضوعاتی نظیر مناسبات بین کارگر و کارفرما، وضعیت بازنشستگان صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی و شرایط آن در قانون کار را با حضور شریعتمداری وزیر پیشنهادی کار بررسی کردیم که وزرای پیشنهادی هم نظرات خود را بیان کردند.

نقوی حسینی اظهار کرد: امروز هم جلسه‌ای با حضور دو وزیر پیشنهادی صنعت و راه برگزار شد که در حوزه راه و شهرسازی درباره  مسئله فرودگاه و هواپیما‌ها و همچنین ساخت راه‌ها، بزرگراهها، حوزه‌ ریلی کشور و مسکن مهر تبادل نظر کردیم، روز شنبه جلسه‌ دیگری با حضور وزرای پیشنهادی برگزار می‌شود که در آن نمایندگان نظر نهایی خود را اعلام می‌کنند که به کدام گزینه پیشنهادی رای اعتماد خواهند داد.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی بیان کرد: نمایندگان مجلس برای ساماندهی وزارتخانه‌ها تلاش می‌کنند تا وزرا کار خود را محکم و مطمئن آغاز کنند، در این رابطه فراکسیون نمایندگان ولایی برای کمک و همکاری با دولت تلاش می‌کند، مگر اینکه به این نتیجه برسد که وزیر پیشنهادی توانایی اداره وزارتخانه را ندارد و برای تصدی این پست مناسب نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده خاطر نشان کرد: کمیسیون امنیت ملی با حساسیت بالا این موضوع را پیگیری می‌کند؛ چنین گروهک‌هایی که در خاک سایر کشور‌ها سازماندهی و تجهیز می‌شوند، بعد از انجام این حرکات ایذایی به کشور دیگری می‌روند و این اتفاق کنترل شرایط را کمی سخت می‌کند، اما نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی این موضوع را با دقت بالایی پیگیری می‌کنند تا هر چه زودتر سرنوشت این مرزبانان مشخص شود. امیدوارم هر چه سریع‌تر این افراد آزاد شوند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید