الجزیره گزارش داد؛

خانواده خاشقجی به اجبار با ملک سلمان دیدار کردند

کدخبر: ۲۴۶۸۷۸
اقتصادنیوز؛ وضعیت ظاهری آشفته صلاح یکی از پسرهای خاشقچی در دیدار با 'ملک سلمان' توجه کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است.
خانواده خاشقجی به اجبار با ملک سلمان دیدار کردند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب؛ تحلیلگران و کاربران شبکه های اجتماعی با اشاره به دیدار شاه و ولیعهد سعودی با دو پسر جمال خاشقجی روزنامه نگار مقتول سعودی برای به اصطلاح تسلیت ودلداری، تاکید کردند که تصاویر منتشره از این ملاقات نشان گر خشم آنها و اجباری بودن این دیدار بود.

به گزارش شبکه خبری 'الجزیرة'، وضعیت ظاهری آشفته صلاح یکی از پسرهای خاشقچی در دیدار با 'ملک سلمان' توجه کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

در همین راستا 'علی باکیر' نویسنده و تحلیل گر سیاسی در صفحه توئیتری خود با اشاره به این که لباس آشفته و چروک صلاح آن هم در چنین دیداری طبیعی به نظر نمی رسد، تاکید کرد: یا او را به سرعت برای این دیدار آورده اند و یا قبل از آن با وی مشاجره داشته اند.

'خیر الدین الجبری' روزنامه نگار هم درتوئیتی نوشت: عکس گویای همه چیز است؛ ترس قاتل و آتش خشم در چشمان فرزند مقتول.

یک کاربر توئیتر هم با طرح این سوال که آیا فرزند خاشقچی را به خاطر مصلحت 'محمد بن سلمان' ولیعهد عربستان به این دیدار کشانده اند؟ می نویسد : به دستانش نگاه کنید چگونه با خشم با قاتل پدرش دست می دهد ؟ او مجبور است در مقابل رسانه ها با قاتل دست بدهد در حالی که درونش از این موضوع خشمگین است.

خانواده خاشقجی

فعالان شبکه های اجتماعی از سویی دیگر خواستار لغو ممنوع الخروجی فرزندان خاشقچی شدند.

به گزارش ایرنا ملک سلمان و بن سلمان دیروز سه شنبه با فرزندان جمال خاشقچی در کاخ 'الیمامه ' در ریاض دیدار کردند و مرگ خاشقچی را تسلیت گفتند.

خاشقچی 59 ساله سردبیر پیشین روزنامه دولتی 'الوطن' و مشاور شاهزاده 'ترکی الفیصل' سفیر سابق سعودی در واشنگتن بود که پس از تعیین بن سلمان به ولیعهدی، خاک کشورش را ترک کرد و به آمریکا رفت. وی در سلسله مقالات خود در روزنامه واشنگتن پست از سیاست های عربستان در خصوص بحران قطر، قطع روابط با کانادا، جنگ علیه یمن و برخورد هیات حاکم با رسانه های و فعالان مدنی به ویژه مدافعان حقوق بشر انتقاد می کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید