روزهای آخرین سه فوتبالیست مشهور و محبوب جهان +عکس

کدخبر: ۲۴۷۰۶۳
اقتصاد نیوز: سه بازیکن بزرگ و محبوب جهان فوتبال به آخرین روزهای دوران بازیگری خود نزدیک شدند و بزودی از فوتبال خداحافظی خواهند کرد.
روزهای آخرین سه فوتبالیست مشهور و محبوب جهان +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز، هافبک اسپانیایی السد قطر تاکید کرد که با پایان فصل جاری کفش‌هایش را خواهد آویخت.ژاوی بعد از جدایی از بارسلونا تصمیم گرفت که راهی لیگ ستارگان قطر شود و پیراهن السد را بر تن کند. این بازیکن عملکرد بسیار خوبی هم در السد داشته است.او تاکید کرد که بعد از پایان فصل جاری از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.ژا.ی تصمیم دارد به جمع مربیان فوتبال اضافه شود.

ستاره هلندی پیشین آرسنال هم در پایان فصل بازنشسته خواهد شد. رابین فن پرسی ۳۵ ساله که در حال حاضر برای باشگاه فاینورد هلند بازی می کند اعلام کرده در پایان فصل از دنیای فوتبال کناره گیری خواهد کرد. فن پرسی گفته:به زودی ۳۶ ساله خواهم شد و در ۱۸ سال اخیر به طور حرفه ای فوتبال بازی کردم. من از ۵ سالگی وارد فوتبال شدم. با خداحذافظی از فوتبال وقت بیشتری برای بودن با خانواده خواهم داشت.

اما دیگر بازیکنی که قصد خداحافظی دارد ستاره سابق باشگاه چلسی است. دیدیه دروگبا بعد از حضور در باشگاه های مختلف تصمیم گرفت در اواخر بازیگری خود به باشگاه های فوتبال آمریکا ملحق شود. حالا او در 39 سالگی تصمیم گرفته از دنیای بازیگری فوتبال کناره گیری کند.

به همین مناسبت سایت معتبر بیلچرریپورت یک تصویر جالب از این سه بازیکن بزرگ منتشر کرده و به تمجید از آنها پرداخته است.

سه بازیکنی که بزودی خداحافظی می کنند

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید