دیدن بازی های منچستریونایتد عذاب آور است !

کدخبر: ۲۴۷۲۱۷
اقتصاد نیوز:اسطوره شیاطین سرخ، از نحوه بازی کردن منچستریونایتد تحت هدایت ژوزه مورینیو ناراضی است.
 دیدن بازی های منچستریونایتد عذاب آور است !

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از طرفداری، اریک کانتونا به انتقاد از سبک بازی کردن تیم منچستریونایتد پرداخته است. کانتونا 52 ساله که با 5 فصل حضور خود در تیم منچستریونایتد موفق به فتح 4 عنوان لیگ برتر جزیره و 2 عنوان اف ای کاپ شده است، از سبک دفاعی تیم ژوزه مورینیو ناراضی است و به انتقاد از این مربی پرتغالی پرداخته است.

اریک کانتونا در مصاحبه اش با بی بی سی گفت: رابطه ژوزه مورینیو و منچستریونایتد مثل زندگی مشترک یک زن و مرد است که برای یکدیگر مناسب نیستند. مشکل من با سبک بازی کردن تیم است. شما می توانید در یک بازی بازنده باشید ولی باید شجاعانه بازی کنید و ریسک پذیر باشید. در بازی مقابل یوونتوس ما بازی را باختیم و یوونتوس 70 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت. فکر می کنید امکان رخ دادن این اتفاق در زمان سر الکس وجود داشت؟ هرگز. من از بازی کردن منچستریونایتد با این روش عذاب میکشم. علاوه بر این، وقتی نحوه بازی کردن منچسترسیتی را میبینم، ناراحتیم دو برابر می شود. اعتقادم این است که نسل جوان نیاز به بازیکنان بزرگ به عنوان الگو دارند که زیبا فوتبال بازی می کنند و فوتبال خلاقانه ای ارائه می دهند. شما این سبک از بازی کردن را در تیم منچسترسیتی مشاهده می کنید و این اصلا برای منچستریونایتد قابل قبول نیست زیرا آنها در حال از دست دادن علاقه نسل جوان به تیم خود هستند. 

اریک کانتونا در ادامه صحبت هایش در رابطه با جانشین مناسب برای پست سرمربیگری منچستریونایتد گفت:متاسفانه در منچستریونایتد هیچگاه به بازیکنان قدیمی و اسطوره هایی که از فلسفه باشگاه آگاهی دارند و به ارزش های این باشگاه پایبند هستند، فرصت مربیگری نمی دهند. قصدم از گفتن این صحبت ها آن نیست که مربی منچستریونایتد شوم بلکه از نظر من این حقیقت است. گیگز؟ باید به بازیکنان قدیمی که قصد دارند مربی بشوند، فرصت داده شود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید