کرباسچی: آیت‌الله یزدی حتما برای اتهامشان به ما دلیل دارند

کدخبر: ۲۴۷۶۹۴
اقتصادنیوز: دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به عبارات مندرج در نامه آیت‌الله یزدی گفت که ایشان حتما برای اتهامشان به ما دلیل دارند.

به گزارش اقتصادنیوز: رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخشی از نامه به آیت‌الله شبیری زنجانی مدعی شده بود این مرجع تقلید «در کنار برخی افراد مسأله‌دار که برای نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری احترامی قائل نیستند»، قرار گرفته است.

غلامحسین کرباسچی که در جلسه دیدار آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی با سیدمحمد خاتمی رئیس‌جمهوری اسبق و چند چهره دیگر حضور داشت، در واکنش به اظهارات آیت‌الله یزدی، به ایرناپلاس می‌‌گوید: ایشان بالاخره هشت سال رئیس قوه قضاییه و قاضی‌القضات بوده‌اند، حتماً از روی عدالت و با ادله صحبت کرد‌ه‌اند.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی اضافه می‌کند: ایشان حتماً از روی دلیل و برهان صحبت کرده‌اند، از کارنامه قضایی ایشان همه چیز مشخص است.

کرباسچی تأکید می‌کند: ایشان به‌عنوان فردی که سابقه بالای قضایی داشتند برای اتهامی که به افراد حاضر در آن جلسه زده‌اند حتماً باید دلیل و برهان قاطع داشته باشند.

او توضیح می‌دهد: دیدگاه افراد حاضر در آن جلسه نسبت به نظام جمهوری اسلامی و رهبری انقلاب معلوم است. همه چیز را که نباید به زبان گفت. این افراد 40 سال در نظام بودند و کارنامه مشخصی هم دارند. کارنامه آقای یزدی هم مشخص است. مردم خودشان با توجه به سوابق افراد درباره آنان قضاوت می‌کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید