وکیل ترامپ منافقین را جایگزین مناسب نظام سیاسی ایران دانست

کدخبر: ۲۴۷۸۹۵
اقتصادنیوز؛ رودی جولیانی، وکیل شخصی دونالد ترامپ، در یادداشتی گروهک منافقین را جایگزینی برای نظام سیاسی کنونی ایران دانسته و از مقام‌های آمریکایی خواسته از منافقین حمایت کنند.
وکیل ترامپ منافقین را جایگزین مناسب نظام سیاسی ایران دانست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ «رودی جولیانی» وکیل شخصی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا این هفته با انتشار یادداشتی بار دیگر از گروهک تروریستی منافقین حمایت کرده و این گروهک را دارای حمایت در داخل ایران توصیف کرده است.

وی که به نوشته رسانه‌های آمریکایی در سال‌های گذشته برای شرکت در نشست‌های این گروهک ده‌ها هزار دلار پول دریافت کرده، در یادداشتی که در پایگاه دست راستی «تاون هال» منتشر کرده، گروهک منافقین را جایگزینی برای نظام سیاسی کنونی ایران دانسته و از مقام‌های آمریکایی خواسته از منافقین حمایت کنند.

جولیانی که پیشتر هم از تغییر نظام سیاسی در ایران حمایت کرده بود، در این یادداشت بار دیگر مدعی شده که نظام سیاسی ایران روزی تغییر می‌کند.

یادداشت جولیانی در حالی منتشر می‌شود که دولت آمریکا پیش از این بارها مدعی شده که به دنبال تغییر نظام در ایران نیست و خواهان آن است که «رفتار ایران» تغییر کند.

پایگاه «دیلی بیست» هفته گذشته به نقل از منابع آگاه گزارش داد که در سال ۲۰۱۷ تیم ترامپ در جلسه‌ای در نیویورک با رئیس وقت استخبارات عربستان سعودی درباره آغاز کارزاری برای تغییر نظام در ایران از طریق فشارهای اطلاعاتی، رسانه‌ای و سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید