نقطه ضعف کاشیما در خدمت پرسپولیس

کدخبر: ۲۴۷۹۹۹
اقتصاد نیوز: پرسپولیس در خانه حریف با یک تیم قدرتمند و در جهنم آزادی، با یک تیم متزلزل بازی خواهد کرد.
نقطه ضعف کاشیما در خدمت پرسپولیس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، بازی برگشت در ورزشگاه آزادی، برگ برنده پرسپولیس در این فصل لیگ قهرمانان بوده است. آن‌ها بازی رفت، در خانه حریف نتیجه قابل قبولی می‌گیرند و بازی برگشت، تیر خلاص را می‌زنند. الجزیره و الدحیل، با وجود بردن بازی رفت در ورزشگاه آزادی حذف شدند و السد، جشن صعود تیم برانکو به فینال را تماشا کرد.

پرسپولیسی‌ها در فینال هم مثل سه مرحله قبل، بازی برگشت میزبان هستند و این بار، با تیمی بازی می‌کنند که بازی در خانه حریف، پاشنه آشیل آن‌هاست. کاشیما این فصل در خانه تیمی قدرتمند بوده و بیشتر از نیمی از مسابقاتش را برده است. اگر فقط جدول بازی‌های خانگی فصل را در نظر بگیریم، آن‌ها با صدر جدول فقط یک امتیاز فاصله دارند. ضعف شدید در بازی‌های خارج از خانه اما، اوضاع را بهم ریخته است.

کاشیما این فصل در بازی‌های خارج از خانه جی لیگ، نتایج ضعیفی گرفته و بیشتر مسابقاتش با باخت به پایان رسیده‌اند. از ۱۵ بازی خارج از خانه این فصل کاشیما، ۷ بازی با شکست این تیم تمام شده و فقط ۵ مسابقه را برده‌اند. در جدول بازی‌های خارج از خانه، آن‌ها در رده بسیار ضعیف سیزدهم هستند و ۱۳ امتیاز هم از صدرنشین کمتر گرفته‌اند. همین نتایج بد، باعث شده شانس قهرمانی‌شان در لیگ از بین برود و حتی امکان دارد سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان‌شان به خطر بیفتد.

با این شرایط، پرسپولیس اگر بتواند مثل سه مرحله قبل در خانه حریف نتیجه معقولی بگیرد، در ورزشگاه آزادی شانس بالایی برای قهرمانی خواهد داشت. به خصوص که مقابل رکورد بد خارج از خانه کاشیما، رکورد خانگی فوق العاده سرخپوشان وجود دارد. پرسپولیس این فصل در هیچ جامی، هیچ بازی خانگی را نباخته و فصل پیش هم فقط مقابل تیم‌های همشهری، در ورزشگاه آزادی شکست را تجربه کرد. تکرار درست روش مراحل قبل، می‌تواند پرسپولیس را به اولین قهرمانی آسیایی‌اش برساند. به شرطی که بازی رفت، باز هم نمایشی حساب شده داشته باشند و سرنوشت قهرمانی را به جهنم آزادی بکشانند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید