واکنش ظریف به خبر تماس محرمانه عادل الجبیر با تهران

کدخبر: ۲۴۸۱۸۸
اقتصادنیوز؛ محمدجواد ظریف تماس محرمانه عادل الجبیر با ایران را تایید نکرد و گفت: تا جایی که اطلاع دارم چنین تماسی صورت نگرفته و دولت عربستان چنین ارتباطی را برقرار نکرده است.
واکنش ظریف به خبر تماس محرمانه عادل الجبیر با تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران امروز (چهارشنبه) در پایان سفر به اسلام آباد در جمع خبرنگاران درباره خبر منتشر شده مبنی بر تماس محرمانه عادل الجبیر با ایران، این خبر را تایید نکرد و گفت: تا جایی که اطلاع دارم چنین تماسی صورت نگرفته و دولت عربستان چنین ارتباطی را برقرار نکرده است.

وی افزود: دولت عربستان نیاز دارد درباره سیاستهای منطقه ای خود بازنگری کند و هرگاه چنین بازنگری بخواهد صورت بگیرد، ایران این آمادگی را دارد، چون علاقه داریم رابطه همسایگان با ایران بسیار خوب باشد.

رئیس دستگاه دیپلماسی ادامه داد: معتقدیم همسایگان ما تاکنون از ایجاد تنش با ایران منفعتی نبردند و امیدواریم این سیاست را هر چه زودتر کنار بگذارند.

ظریف درباره سفرش به پاکستان هم عنوان کرد: هدف این سفر پیگیری موضوع مرزبانان ایرانی به گروگام گرفته شده توسط تروریستها بود و بحثهای بسیار خوبی با وزیر خارجه، فرمانده ارتش و نخست وزیر پاکستان داشتیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید