سقوط از پله برقی در ایستگاه مترو بهشتی تهران 6 مصدوم داشت

کدخبر: ۲۴۸۲۲۰
اقتصادنیوز : مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از حادثه سقوط تعدادی از مسافران از پله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی خبر داد و گفت که این حادثه 6 مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ،محمد کرم درآبادی  گفت: ساعت 17 و 21 دقیقه حادثه سقوط از پله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی به سامانه 115 اعلام و تکنسین های اورژانس تهران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه 6 نفر از نواحی مختلف اندام ها به ویژه دست و پا دچار شکستگی شدند که تکنسین های اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی 3 مصدوم « عباس جعفری 82 ساله، بنفشه جلیلی 56 ساله و زهرا خاکساری 76 ساله» را به بیمارستان فیروزگر منتقل کردند.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران ادامه داد: «نازنین فرامرزی 10 ساله، زهرا روزبهانی 29 ساله و سارینا فرامرزی 7 ساله» سه مصدوم دیگر این حادثه نیز به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شدند.

وضعیت عمومی مصدومان رضایت بخش اعلام شده است.

 علت حادثه سقوط در پله برقی مترو تهران خطای انسانی است

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه علت سقوط حادثه در پله برقی ایستگاه مترو شهید بهشتی تهران که منجر به مصدومیت 6 نفر شد را خطای انسانی اعلام کرد.

فرنوش نوبخت به تشریح حادثه ایستگاه مترو شهید بهشتی پرداخت و افزود: حوالی ساعت 17 و 30 دقیقه امروز حادثه سقوط در یکی از پله برقی های ایستگاه مترو شهید بهشتی توسط دوربین های مداربسته این ایستگاه مشاهده شد.

وی ادامه داد: در بازبینی های متعدد مشخص شد که 2 خانم سوار بر پله برقی تعادل خود را از دست دادند و در این لحظه 6 مسافر به دلیل عدم تعادل به پائین پله برقی سقوط کردند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در عین حال تاکید کرد که برای مشخص شدن علت دقیق حادثه موضوع به کمیسیون حوادث شرکت مترو ارجاع شده است .

نوبخت با اشاره به اجرای طرح نظرات و پیشنهادات مسافران یادآور شد: شرکت مترو روزانه یک میلیون و 500 هزار نفر مسافر ورودی دارد و روزانه حدود 3 میلیون مسافر جابه جا می شوند و به همین منظور تکریم و آسایش مسافران برای ما بسیار مهم است.

وی اظهار داشت: به منظور آسایش و رفاه مسافران تمامی دستگاههای برقی از جمله پله برقی و آسانسور در زمانبندی مشخص و طبق نوبت از سوی کارشناسان فنی بررسی و در صورت ایجاد مشکل فنی نسبت به رفع آن اقدام می شود.

ایستگاه شهید بهشتی در خط یک مترو تهران واقع شده است .

چند ماه گذشته حادثه مشابهی در ایستگاه میرداماد رخ داد و در آن یک نفر از پله برقی سقوط کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید