واژگونی پراید در تفت حادثه آفرید/یک کشته و ۳ مصدوم

کدخبر: ۲۴۸۳۳۴
اقتصادنیوز : معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از واژگونی خودروی پراید در محور تفت ـ دهشیر خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ،محمد زارع سروی با اشاره به حادثه ای که امروز در محور تفت ـ دهشیر رخ داد، اظهار داشت: در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید با برخورد به موانع کنار جاده واژگون شد.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در کیلومتر ۵۰ محور تفت به دهشیر رخ داد، عنوان کرد: در پی واژگونی این خودرو، یک نفر در دم جان سپرد و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: یک تیم عملیاتی جستجو و نجات جاده از پایگاه امداد و نجات بین‌ شهری جاویدالاثر متوسلیان تفت به صحنه حادثه اعزام شدند و اقدام به رهاسازی مصدومان حادثه و فرد فوت شده کردند.

زارع سروی خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس، اورژانس و راهداری نیز با حضور در محل حادثه، اقدام به روان‌سازی ترافیک در این محور کردند.

وی یادآور شد: مصدومان توسط نیروهای هلال احمر به اولین مرکز درمانی اورژانس تحویل داده شدند تا تحت مداوا قرار گیرند.

زارع سروی ادامه داد: مردم در صورت بروز حوادث جاده‌ای به سرعت با شماره ۱۱۲ به هلال احمر تماس حاصل کنند تا با حضور به موقع نیروهای امدادی،‌ از میزان آسیب‌های حوادث جلوگیری شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید