پایان طلسم بازیکن بی کیفیت استقلال

کدخبر: ۲۴۸۳۶۰
اقتصاد نیوز: بازیکن خارجی استقلال که با نظر مستقیم شفر جذب شده در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی بسیار ضعیف ظاهر شده و انتقاد هواداران این تیم را در پی داشته است.
پایان طلسم بازیکن بی کیفیت استقلال

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از  سایت نود، گلزنی فرشید اسماعیلی و بعد از آن گل گرو از روی نقطه پنالتی این تصور را بوجود آورد که دوران بحران خط حمله استقلال قرار است در این بازی به پایان برسد. احتمالا شفر که در این هفته‌ها حسابی از گرو دفاع کرده است بعد از پایان بازی با تعریف و تمجید از بازیکن تیمش می‌خواست بحران‌های قبلی را بدست فراموشی بسپارد. دقایق بعدی بازی استقلال و سایپا اما نشان داد که هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده و استقلال و مهاجمانش هیچ تغییری نکرده‌اند. تنها اتفاقی که در این بازی افتاد این بود که گرو یک گل بزند تا طلسم دقایق گل‌نزدنش در آستانه چهاررقمی شدن قرار نگیرد.

گرو آخرین گل خود را در ماه می سال ۲۰۱۸ در لیگ سوئد به ثمررساند. او در لیگ سوئد در دیداری که تیمش با نتیجه ۵ بر ۲ برنده بازی شد زننده یکی از گل‌ها بود. بعد از آن اما این مهاجم نیجریه‌ای راه دروازه را گم کرد. ۳۵۳ دقیقه در لیگ سوئد، ۹۰ دقیقه همراه استقلال در آسیا، ۲۲۲ دقیقه در لیگ برتر ایران و ۹۱ دقیقه در جام حذفی گذشت و گرو نتوانست دروازه حریفان را باز کند. او مجموع ۷۵۶ دقیقه بدون گل را گذراند تا این که مقابل سایپا روی یک ضربه پنالتی این طلسم را بشکند. البته او همچنان در گل‌زدن در جریان بازی ناکام است.  

با وجود این که گل از روی پنالتی زده شد اما برد استقلال می‌توانست مهاجم مورد علاقه شفر را حتی ستاره بازی کند. این اتفاق اما نیفتاد. سایپا ده‌نفره شد و استقلال بیش از ۸۰ دقیقه در زدن گل به تیم ۱۰ نفره و خسته دایی ناکام بود تا مشخص شود نه خبری از ستاره بودن است و نه پایان بحران. گرو با وجود گلی که زد باز هم همان بازیکن همیشگی بود بدون اندکی تغییر. او دقایقی بعد از گل یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد و در بقیه دقایق بازی هم کمکی به تیمش نکرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید