معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی :

دولت نگاه ویژه ای به حوزه امنیت غذایی دارد

کدخبر: ۲۴۸۳۶۵
اقتصادنیوز : معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت : دولت یازدهم و دوازدهم نگاه ویژه ای به حوزه امنیت غذایی دارد و در این زمینه گام های ماندگاری برداشته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمدعلی جوادی عصر پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان افزود: دولت تدبیر و امید تاکنون در بخش امنیت غذایی گام‌ های بزرگی برداشته و همچنان در تلاش هستیم تا امنیت غذایی مردم را به نقطه مطلوب برسانیم.

وی به تحریم های ظالمانه دشمنان اشاره کرد و گفت: هر تحریمی آثار منفی به دنبال دارد اما مطلق نیست لذا نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون توانسته‌ با تحریم‌ های ظالمانه بیگانگان به‌ خوبی بجنگد و موفق باشد.

جوادی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت‌ های گذشته خود به خوبی استفاده کرده و در حال حاضر شرایط بسیار خوبی در دنیا دارد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی بر اهمیت مساله آب در کشور بویژه در استان کرمان تاکید کرد و گفت: در حوزه گسترش طرح ‌های آبیاری نوین باید بیش از گذشته تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه چهار استان کشور به عنوان پایلوت الگوی کشت انتخاب شده‌ است اظهار داشت: جنوب کرمان نیز جزو این چهار استان است که بیانگر ظرفیت عظیم این منطقه در بخش کشاورزی است.

جوادی، نبود صنایع تبدیلی را مهمترین مشکل کشاورزان جنوب استان کرمان برشمرد و گفت: ظرفیت صنایع تبدیلی این منطقه باید سه برابر افزایش پیدا کند و این مهم با وحدت مدیران بخش کشاورزی محقق می‌ شود.

وی با بیان اینکه سالانه چهار و نیم میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در جنوب استان کرمان تولید می شود افزود: امیدواریم با توجه به مشکلات کشاورزی این منطقه بتوانیم در زمینه برطرف کردن این مشکلات موفق شویم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید