فریم به فریم با روز عجیب استقلال

کدخبر: ۲۴۸۳۶۹
اقتصاد نیوز: به جز حسین حسینی، ده بازیکن دیگر استقلال به فاصله ده متر از هم جلوتر از دروازه استقلال تجمع کردند، ولی سایپا در همین شرایط به گل می‌رسد. اتفاقی که بهم ریختگی و بی‌برنامگی دفاع استقلال را به خوبی نمایان می‌کند.
فریم به فریم با روز عجیب استقلال

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، استقلال با نمایشی ناامیدکننده به سایپا باخت و از جام حذفی هم کنار رفت. تیم شفر سه تا از چهار پنالتی‌اش در ضربات پنالتی را هدر داد. البته در جریان مسابقه و پیش از ضربات پنالتی هم بازیکنان این تیم نشان داده بودند که در این بازی تمرکز کافی ندارد. مشهودترین صحنه برای این اتفاق، به گل اول سایپا برمی‌گردد. جایی که هر یازده بازیکن استقلال به دفاع آمده بودند و در محیطی به فاصله ده متر از هم تجمع کرده بودند، ولی در نهایت گل خوردند. 

در این تصویر مبرهن است که هر یازده بازیکن استقلال در صحنه گل سایپا در نزدیکی محوطه جریمه این تیم حضور دارند.

هر یازده بازیکن هم فقط نظاره‌گر حرکات بازیکنان حریف هستند و با بازیکن صاحب توپ درگیر نمی‌شوند. سایپایی‌ها هم از این سهل‌انگاری نهایت بهره را می‌برند و دریبل می‌زنند و پاس می‌دهند.

در نهایت هم شبیه به فوتبال رده‌های پایه، همه دنبال بازیکن صاحب توپ می‌دوند! بدون اینکه برنامه‌‌ای برای دفاع کردن داشته باشند و یا صاحب جایگاه مشخصی باشند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید