کشف ۳۰ هزار لیتر نفت گاز قاچاق در گرمسار

کدخبر: ۲۴۸۳۸۲
اقتصادنیوز : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: ۳۰ هزار لیتر نفت گاز قاچاق در گرمسار کشف و افراد خاطی پس از دستگیری به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ، سرهنگ رضا بینقی با بیان اینکه طرح ایست و کنترل خودرو های عمومی به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و در راستای حمایت از تولید کالای داخل در محورهای مواصلاتی این استان به صورت مستمر اجرا می شود، تاکید کرد: در همین راستا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان گرمسار به یک دستگاه نفت کش در محور قم به گرمسار مشکوک شده و با توقف و بررسی مدارک حمل بار این خودرو پی به خارج از شبکه بودن بار خودرو و حمل بدون مجوز شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پس از توقیف دستگاه نفت کش، آن را به همراه پرونده تحویل مراجع قانونی دادند، افزود: طبق بررسی های به عمل آمده ارزش این میزان نفت گاز ۶۸۰ میلیون ریال است.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره بر تشدید برخورد قاطع با قچاق کالا تاکید کرد و یادآور شد: اخلال در امنیت و نظم جامعه خط قرمز نیروهای مسلح استان سمنان به شمار می‌ رود و به شهروندان توصیه می شود در صورت اطلاع از هر گونه رفتار و فعالیت مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

بینقی افزود: قاچاق در زمره مسائلی است که شعار سال و اقتصاد کشور را دستخوش نابسامانی می کند و لذا ناجا در برخورد با جرایم این حوزه بدون هیچ مماشاتی وارد عمل می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید