محمود عباس درخواست نتانیاهو برای از سرگیری مذاکرات را رد کرد

کدخبر: ۲۴۸۳۹۵
اقتصادنیوز: رسانه های صهیونیستی پنجشنبه شب گزارش دادند، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درخواست نتانیاهو برای بازگشت به مذاکرات را رد کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، پایگاه خبری معا فلسطین به نقل از شبکه 2 تلویزیونی رژیم صهیونیستی خبر داد، بنیامین نتانیاهو طی ماه های گذشته برای چندین مرتبه «نداو آرگمان» رئیس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی (شاباک) را برای دیدار با محمود عباس روانه رام الله کرده است.

بر اساس این گزارش، نداو آرگمان دردیدار با عباس در مقابل پیشنهادهای اقتصادی و اعطای مشوق هایی خواستار از سرگیری مذاکرات شده بود که با مخالفت وی مواجه شده بود.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به آرگمان گفته است در صورتی که رژیم صهیونیستی تهدید خود مبنی بر قطع بخشی از درآمدهای حاصل از مالیات به تشکیلات خود گردان را اجرایی کند، فلسطین فورا هماهنگی امنیتی با این رژیم را قطع خواهد کرد.

بنابرگزارش این رسانه صهیونیستی، رئیس شاباک سعی کرده تا فضای تنش را آرام کند و از عباس خواسته تا تصمیمات ضد اسرائیلی از جمله لغو توافق اقتصادی پاریس و هماهنگی امنیتی را متوقف کند.

این درحالی است که شورای مرکزی فلسطین دوشنبه شب در بیانیه پایانی سی امین نشست خود که با حضور 'محمود عباس' رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برگزار شد، به رسمیت شناختن کشور اسرائیل و سایر توافقات دوجانبه با این رژیم را به حالت تعلیق درآورد.

پیش تر 'محمود عباس' رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با متهم کردن آمریکا و رژیم صهیونیستی به نقض تعهدات و توافقاتشان با فلسطین، گفته بود: ماهم به این توافق ها پایبند نخواهیم بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید